14. Eve.
Ik lig al een tijdje op de bank, in Niall's armen. M'n tranen zijn gestopt, en die van Niall volgensmij ook. Stelletje mietjes zijn we ook eigenlijk, en ik moet glimlachen om m'n eigen gedachtes. Ik til m'n hoofd van Niall's borst, en ik kijk 'm grijnzend aan. Zijn ogen doorboren de mijne. 'eh, sorry van je shirt' zeg ik verlegen. Niall grijnst breed. 'Sorry van je prachtige haar.' Ik glimlach verlegen. Ik merk dat Niall zijn hoofd steeds dichter naar de mijne toe brengt. Ik voel Niall's warme adem in m'n nek, en sluit m'n ogen om te genieten van dit prachtige moment. Als ik m'n ogen open, kijk ik in de prachtige ogen van Niall. Niall komt langzaam dichterbij. Ik laat mijn ogen over zijn gezicht glijden. Ons prachtige moment word verstoord door de telefoon van Niall die een akelige piepringtone heeft. Niall slaakt een diepe zucht, en kijkt me verondschuldigend aan. Glimlachend neemt hij de telefoon aan. 'hi hazza.' .. 'ofcourse leef ik nog' .. 'nee dat zal ik zo vragen' .. 'jaja, ik kom eraan' .. 'Ik ook van jou'. Lichtelijk geïrriteerd drukt hij Harry weg, en hij kijkt me verontschuldigend aan. Ik grijns, 'moet je me soms iets vragen?' Niall grijnst, 'eh, heb je zin om morgen met onedirection mee te gaan naar de dierentuin? Dan kun je de anderen ontmoeten, en de anderen jou ofcourse.' Ik zie dat Niall een beetje begint te blozen, how sweet. 'Ach, natuurlijk ga ik met je mee gekkie.' En ik trek Niall in een stevige knuffel. Niall staat op, en trekt z'n jas aan. 'Kom je morgen 9uur bij ons?' Ik moet glimlachen, het is toch wel ontzettend lief, dat Niall me heeft meegevraagd. 'Natuurlijk, ik zal er zijn' antwoord ik, en Niall trekt me naar zich toe, en ik leg mijn hoofd op z'n borst. 'Ik ben blij met jou' fluisterd Niall in m'n oor. Ik voel nu de vlinders door mijn lijf vliegen, en krijg eventjes een rilling. 'Ik ook met jou' andwoord ik. Niall plant gauw een kusje op m'n wang, en loopt dan naar de deur. 'Tot morgen, beauty'. Ik grijns, en wuif even met m'n hand. 'Tot morgen Niall.' En ik kijk toe, hoe Niall de deur achter zich sluit. Hij is geweldig, en morgen word ook geweldig. Ik ben heel nieuwsgierig naar de andere jongens.
serieus liefjes, doe ik het nog wel goed? m'n hoofdstukken worden steeds minder gelezen ); sorry, dat ik de laatste tijd niet heel veel meer acctiveer. Houvanjulliex
Reageer (1)
Gosh, ben ik blij dat ik het alsnog lees! Ben echt vet jaloers, jij schrijft echt zo mooi! Word er bijna emotioneel van!
1 decennium geledenGrapje schat, maar blijf zo doorgaan!