GESCHREVEN DOOR FRAUKE ;)

“we gaan eerst louis’ auto zoeken, doei!” riep ik nog snel tegen marie.
“do you know where your car is, sweetheart?” zei ik.
Louis antwoorde “nop, I was drunk remember?” met een big smile op zijn gezicht.
“haha, the alcohol addict!” plaagde ik hem terug. “I still know where the café was.” Voegde ik er nog gaan toe.
“okay, we will even go check it out.” Antwoorde mijne Lou.
Ondertussen liepen we al hand in hand zonder het te beseffen.
Twintig minuten later riep ik met volle overtuiging “I found him, I found him!”
even later waren we in de auto belandt, onderweg naar Harry.
Louis was echt pissed off!
Toen we waren aangekomen stromde louis uit de auto naar binnen, maar ik durfde niet binnen en Louis moest me trekken.
“harry, I gonna slap you!” riep louis boos door hun huis.
Ik was echt overweldigd door alle mooie dingen die ik zag.
Ik wil daar wonen, het was echt wondermooi.
Oké, even terug naar de werkelijkheid, Louis wou Harry slaan.
‘Louis, don’t!” kwam ik net op tijd tussen. “that solves nothing, let's sit down.”
Louis was ondertussen ook rustiger geworden en vroeg; “why did you didn't show up at your date? Marie is such a lovely girl!”
Harry antwoorde geschroken ‘ohgod, completely forgotten! I felt sick and wanted to call her.”
Waarop ik zei “go to marie before it is too late!"
Weg was Harry.
Louis vertelde mij dat hij nog een verassing had en dat ik mijn jas terug moest aandoen.
Hij deed me een blinddoek om.
We waren bijna aangekomen endan mocht hij af, ik moest alleen nog één stapje zetten.
Plots schoot er iets in beweging.
Enkele minuten later stopte het terug.
Hij begon ‘One Thing’ te zingen en deed mijn blinddoek af.
Ik schreeuwde de longen uit mijn lijf; “we are on the top of the London Eye, and you're singing for me!
I can't believe it!"

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen