Deel 012
‘Woensdag 11 September’
“Een verbaasde blik vult mijn ogen, het kusje kwam van Tom af! Ik voel dat mijn wangen rood worden en dat ik geen woord uit mijn mond kan krijgen! Volgens mijn is Kaulitz verliefd op mijn! Een kleine zucht verlaat mijn mond, ik rek me eigen uit en stap uit de auto, uhm bedankt dat je ons thuis heb gebracht. Ik zie hoe Jayden afscheid neemt van Bill, sloffend loop ik naar de deur en open hem. Ik ben verliefd op hem! Maar ik durf niets zeggen. Ik moet dit veranderen, ik moet proberen om minder verlegen te zijn!
“Ik zie hoe Tom op mijn afloopt, mijn hart begint als een gek te bonken, wat komt hij doen?! Hij staart richting zijn schoenen en dan weer naar mijn. “Ik, uhm vond het gezellig vandaag een kleine glimlach vult zijn gezicht, ik knik instemmend, het was leuk! Wil je misschien een keertje met me uit eten? Ik voel dat mijn hart op hol slaat en meteen antwoord ik met ja! Hij geeft me nog snel een knuffel en loopt richting de auto. Serieus deze jongen is zo geweldig, wie droomt er nou niet van , om hem als vriendje te hebben! We zwaaien de twins uit en vertrekken naar binnen. “Ik ben er moe, tijd om naar bed te gaan, Jayden knikt en gaapt. Samen vertrekken we naar de slaapkamer en ploffen op bed. Ik ben zo blij voor je Jayden,je hebt na zoveel jaar eindelijk een vriend! Ik zie een grote glimlach op haar mond verschijnen en ze knikt trots! “Ik val met een goed gevoel in slaap, ik merk dat erg goed slaap. ‘Tom komt erg veel voor in mijn droom!
‘Donderdag 12 september’
“Duf rek ik m’n zelf uit en gaap zachtjes, ik heb heerlijk geslapen! Maar mijn droom was net echt, ik was samen met Tom in een parkje.’De zon ging onder in een meertje was dat te zien, de zonsondergang vormde een hart in het water. “Zijn vingers speelde met mijn vingers, en daarna pakte hij voorzichtig mijn hand vast! Samen genoten we van het uitzicht op het meertje, opeens draaide Tom zijn hoofd en zoende mijn zachtjes! Oh my god! Ik hoop stiekem dat deze droom zal uitkomen, maar ik twijfel een klein beetje, ik heb verhalen over Tom gehoord. Eigenlijk wil ik dat niet geloven, z’n lieve jongen als Tom, is vast en zeker geen player! Een kleine zucht verlaat mijn mond en ga opzoek naar het flesje water wat in mijn kamer stond! Ik vind het flesje water naast me bed en neem een kleine slok en denkt rustig na. Ik ben verliefd! Een kleine zucht verlaat mijn mond en kijk richting het bed. “Jayden ligt nog heerlijk te slapen, vast en zeker droomt ze over Bill!
Reageer (3)
Snel verder!
1 decennium geledenEen tip: schrijf wat uitgebreider. Want voor mij gevoel gaat het wat snel.
Verder schrijf je goed
X
oeh,dat van dat meertje lijkt me zo cool om te zien <3snel verder
1 decennium geledenaaaw x3 snel verder!!<3
1 decennium geleden