Nadat we dan eindelijk op het vliegtuig zaten was zayn al meteen aan het slapen .
‘what is zayn already asleep?!’riep harry luid terwijl hij zich goe zette in zijn stoel .
‘yeahh but he said that he was really tired ‘zei ilse als antwoord op harry’s vraag .
‘okaaayy mister beautiful when are gonna take your pants of ?’ riep kay die natuurlijk naast harry zat .’give me time ‘ zei harry lachend terug en nam kay vast terwijl ze opstegen .en na een uurtje vliegen lach iedereen al te slapen buiten harry want die kreeg het warm dus trok natuurlijk zijn broek uit .natuurlijk werd de helft er van wakker.’harry pleasee just put your pants on please ‘ zei louis smekend.’louis ist hot up here okaay so leave it i have a blanket so nobody is gonna see it’zei harry geruststellend tegen louis.een half uurtje voor we gingen landen werd iedereen wakker.’we are allmost there ‘ riep jolien het liefje van niall ‘soooo excited can’t wait any longer’riep laura het liefje van liam .iedereen was zo opgewonden dustoen we dan waren geland stond iedereen te springen om uit te stappen.’zayn how long did you sleep?’ vroeg niall toen we uit het vliegtuig kwamen .
‘well i think all the way but now im good ‘zei zayn opgewonden terug .natuurlijk was zayn opgewonden na zo lang te slapen had hij genoeg slaap gehad voor 2 weken.

Reageer (4)

  • CSIMPSON

    ik zet dit weekend 3 nieuwe hoofdstukken online :) x

    1 decennium geleden
  • PancakeHERO

    Wanneer komt er een vervolg? <3

    1 decennium geleden
  • miekemaaiii

    snel verder aub! <3<3

    1 decennium geleden
  • xXElena

    wanneer verder ?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen