de liveshows zijn aangebroken.laila en amy zitten bij de makeup.echt leuk he die liveshows,zegt laila,maar ook best wel spannend.ik voel mijn nu al een echte ster,zegt amy,want mijn haar en makeup wordt nu gedaan en straks mogen we zingen op een echt podium.dat gevoel heb ik ook,zegt laila.

het is zover.amy moet zingen.de jury geeft haar na afloop gemiddeld een 9,6.als laatste is laila.laila zingt haar liedje en iedereen vind het fantastisch.laila krijgt een gemiddelde 10.de weken gaan voorbij.de repetities,scholl en de liveshows.het is alweer tijd voor de finale.wie wordt er beroemd.en wie niet.dat kopmt straks.eerst zin laila en amy samen met laura druk aan het oefenen.dan worden de meiden geroepen.ze metn naar de makeup komen.daarna nog de laatste tekst en dan moeten ze gaan zingen.het gaat tussen laila,amy,rosa en nathalie.de uitslag wacht nog op zich.de 4 ,meiden gaan samen met hun beste schoolvriendinnen laura,evi,mara en sandy iets drinken.dan is het spannende moment aangebroken.de 4meiden wachten af.en de winares is........................LAILA!!!!!!!!!!!!!!!!
laila springt in de lucht.ze zegt tegen amy,rosa en nathalie dat ze het fantastisch gedaan hebben en en de meiden en haar ouders en haar zusje mayra en haar peuterzusje lisa vinden het fantastisch.

Reageer (1)

  • TtwilightL

    leuk!
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen