Hoofdstuk 11
Echt zo bedankt voor jullie leertips!!
Nu kan ik mijn punten hopelijk naar boven werken...
Nu kan ik mijn punten hopelijk naar boven werken...
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (5)
Ieelll... Hahahhaa. Oke een lange reatie... Even denken waar zou ik het over hebben? Ik zit nu csi te kijken oke daar heb je veel aan. En trouwens ja ik weet die tiffany van de uitverkorene nog . Ik hoop trouwens ook dat die iemand het niet erg vond. Mina lacht er nog steeds om en ik begin het erg iritant te vinden . Maar ja dan plaag ik haar met een van haar andere blunders. Bijvoorbeeld, ik zat naast Mina in de klas naast elkaar. We zaten te kletsen, ik zei sarcasties: 'weetje Ramon, is erg verliefd op je. Ben je ook verliefd op hem?' Mina deed alsof ze het serieus nam. En zei ook sarcaties: 'ja natuurlijk ben ik verliefd op Ramon.' Toen zei iemand die ons zat afteluisteren: 'wat ben je verliefd op Ramon?' (Btw Ramon is een erge Nerd die erg lelijk is. ) nouja toen begon de hele klas te kletsen er over en toen schreeuwde de leraar: 'HOU OP.' Echty geniaal. Maar wat nog genialer is een uur later had Ramon haar verkering gevraagd. hahahahaaa zij natuurlijk nee zeggen. Ik vond het ergens wel zielig maar ik vond het voor al erg grapppig hahahaahhaa. Nou ja ik moet weer stoppen, mijn moeder zit aan m'n kop te zeuren.
1 decennium geledenSnel verder
Veel succes dan met je Engels en je Duits. (:
1 decennium geledenNou leuke vriendin is dat dan, als ze is als Cindy =S
Maar goed, laat ik voorlopig maar zwijgen zodat ik me goed kan uitleven wanneer het nog erger wordt
Haha Louisa/Sarah moet meer gaan opletten wat ze zegt
Voor hetzelfde geld had Harry het door, alhoewel, zoiets ga je niet spontaan denken dat een nieuwe Slyterhin dezelfde persoon is als Louisa die vermist is.
Snel verder :'DDD
haha, oeps Sarah, ni te snel jezelf verraden hé
1 decennium geledenSNEL VERDER
SNEL VERDER!!!
1 decennium geledenCOOLL!L!!!!!
Hoop dat het lukt met leren!!
1 decennium geledensnel verder? (;