Foto bij Chapter: One.

Eerste deeltjes zullen wat saaiïg zijn, maar dit is nog maar de inleiding;P

In de verte hoorde ik ligt getik van hakken op de grond. Met de stap werd het geluid luider, en luider. Het galmde door mijn hoofd.
"Jasmine, op staan. Je moet naar school." Hoorde ik mijn moeder, van onder aan de trap schreeuwen. Voorzichtig draaide ik me om, en opende mijn ogen. Toen ik zag hoe laat het was, sprong ik abrupt op uit bed.
Het was al zeven uur, en over drie kwartier zou de bus vertrekken! Snel stond ik op, en liep gehaast naar de badkamer. Gelukkig had ik de kleding voor vandaag al klaar gelegd. Ik waste snel mijn lichaam, en poetste mijn tanden. Haastig schoot ik in mijn kleren. Ik trok een grijze skinney jeans, met een wit T-shirtje en een zwart drie kwarts jasje aan. Die ik met 1 knoop vast maakte. Snel keek ik in de spiegel of alles goed zat. Kamde mijn lange wit blonde haren die tot iets boven mijn kont viel. bracht wat zwarte eyeliner, en mascara aan op mijn oogleden. Fatsoeneerden mijn schuin geknipte pony, en gunde me zelf nog een laatste blik in de spiegel. Had nog twintig minuten tot de bus zou arriveren.
Snel liep ik door mijn inloopkast, op zoek naar mijn witte pumps.
Die zo als gewoonlijk weer eens beneden lagen.Ik pakte het sieraden doosje van de kast, en zocht er wat zilverkleurige armbandjes uit. Deed ze om mijn pols, en pakte vervolgens zilveren oorringen. Stopte ze in mijn oren. Nog een lange zwart/zilverkleurige ketting om mijn nek, om het af te maken. Liep door de deur mijn kamer in, griste daar mijn zwarte convers schoudertas van de stoel. En liep de kamer uit. Sprinten van de trap af, naar beneden. Waar mijn moeder al klaar stond, met mijn lunch pakket.
"Goeie morgen lieverd. Begroette ze me vriendelijk. "Hey, mam." Zei ik gehaast. Vlug stopte ik de spullen in mijn tas, deed mijn jas en schoenen aan. Gunde me zelf nog een snelle blik op de klok, die mij vertelde dat ik nog tien minuten had.
Ik gooide mijn tas over mijn schouder, en griste mijn sleutels van de tafel. "Tot vanavond mam" Schreeuwde ik, toen ik uit de voordeur stapte. Mijn oma's fiets stond al buiten onder het afdakje. Stopte de sleutel in het slot, en fietste naar de bus.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen