Hahaha ik kijk Ruben vs Sophie echt geweldig

Dit hoofdstukje is een beetje voorspelbaar. Engelse woorden:
Interfere= bemoeien, temporary = tijdelijk involved= erin betrokken word

Jullie zijn awesome. Ik wordt een beetje blijdschap-tranig van.
En sorry ik bn slecht in beschrijven van verdrietige stukjes. Het volgende stukje word beter !

'I have to go people. Something bad happend to family of my foster family.'
Louis en Harry kijken heel verdrietig. 'I'll go along with you.' zegt Niall.
'me to' zegt Liam


Eenmaal bij ons huis aangekomen doet Mary verdrietig open. Ze geeft me een knuffel, en trilt een beetje. Ik voel haar verdriet gewoon. Daarna kijkt ze verbaast naar Niall and Liam. 'this are your friends'
'they are' zeg ik, zelfverzekerd. 'what happend?'
'my brother died. His wife is in choque and isn't able to care for their children. We all have to go to the funeral and we have to care for them for a couple of months. And something worse is going on to. You can't come along with us.
Ik condoleer haar, en Avy ook. Daniel is er niet, maar ik vraag maar ook niet waar hij is.
'So, where do I have stay?' vraag ik nederig.
'I don't know. I guess you have to find another foster family.'
'Sorry' zegt Liam 'I don't want to interfere. But Chris can stay with us, for a time.'
'that is a temporary solution, but we have no choice. You have to pack Chris. It's better if you don't get involved.'
Ik ben echt heel vedrietig. Niall en Liam helpen me met inpakken. En dan moet ik na nog niet eens een hele dag afscheid nemen van mijn gastgezin. Het afscheid is hartverscheurend. Avy en Mary die maar blijven huilen, Mary die niet kan ophouden met trillen. Liam en Niall die zich geen houding weten te vinden. Ik ben blij als het over is. Mijn ogen zijn tranig. Dan gaat de deur dicht.

Niall geeft me een knuffel, en een kusje in mijn nek. Ook al voelt het geweldig, ik kan er nu niet van genieten. Liam geeft me daarna een troostend schouderklopje. Daarna lopen we terug naar het appartement. Bij het appartement wil ik niet naar de rest, ik wil niet dat ze me zo zien.
'Liam, Niall, can you please tell them about everything. I just want to be alone now. Where can I sleep ?
'The room next to Louis his room is free. Make it your room.' zegt Niall. Dat laatste iis blijkbaar erg belangrijk voor hem. Hij doet even zijn mond open om iets zeggen, maaar dat doet hij niet. Ik loop naar mijn kamer. De kamer is erg mooi, maar toch ga ik snikkend op het bed liggen.

Reageer (3)

  • fluweel

    oooooh, dit is best wel zielig feitelijk... --'

    1 decennium geleden
  • AlexLuvMusic

    omg pleaseeee snel verder! :) Love this story.. en zo zielig voor hem :( maar ik denk dat ie het bij nialler ook wel leuk gaat hebben... toch? :D

    1 decennium geleden
  • vrcmr

    mooi stukje
    zo erg voor Chris dat hij daar weg moet :|

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen