Dit punt moet besproken worden!


Het is verschrikkelijk om te ontkennen dat Jack dood gaat op het eind. Maar het is ook verschrikkelijk om te ontkennen dat Eliza er niks mee te maken heeft. Jack zou nooit of the nimmer zelfmoord plegen door opgevreten te worden door een reuzeinktvis.

Waarom ik vind dat Eliza er iets mee te maken heeft (dat is waar, geef toe!) is omdat ze Jack vastmaakt met een soort van handboeien. Reageer maar, ik heb genoeg weerwoorden!:((

Reageer (5)

  • MrUnderhill

    Nou, daar was ze dan mooi te laat mee! Ze had de gevolgen maar moeten weten!:((

    1 decennium geleden
  • LeaFlammae

    Wist zij veel dat Will net zat te kijken :P
    En huilen alsof ze er niks mee te maken heeft? Je bedoelt, huilen omdat ze zich schuldig voelt ;P

    1 decennium geleden
  • MrUnderhill

    Dan gingen ze er allemaal maar aan! Het is alsnog niet normaal dat Elizabeth Jack kiest om te laten sterven. Dat is enorm laf! En als ze echt van Will houdt, dan gaat ze Jack niet openlijk zoenen voor Wills face. Vervolgens gaat ze huilen, alsof ze er niks mee te maken heeft. En DAT, DAT is wat ik haat. Dat ze de let-niet-op-mij-want-ik-ben-onschuldig meisje gaat uithangen. Heel... Hatelijk.(6)

    1 decennium geleden
  • LeaFlammae

    Klopt helemaal. Maar ze had dan ook zat redenen om hem te vermoorden, remember, als ze dat niet had gedaan waren ze er allemaal aangegaan. Plus, het was Jack's schuld dat ze in de problemen zaten. Davy Jones' toorn (jeej moeilijke woorden for the win) was geheel en al tegen hem gericht, dus was het logisch dat hij de gevolgen zou dragen. Trouwens, ze voelde zich vervolgens ook nog eens ontzettend schuldig, en wilde niets liever dan hem redden, wat ze uiteindelijk ook gedaan hebben, zoals deel 3 uitwijst.

    Haha, ik zie nu dat ik bijna hetzelfde zeg als Louriox met dat eraan gaan XD Oh en ze heeft gelijk, Jack zou precies hetzelfde doen, en nee ik heb absoluut niks tegen hem, ghehhe. *werpt verliefde blik op de duizend Jack-plaatjes in haar Jack-map*

    1 decennium geleden
  • Louriox

    Jack zou hetzelfde hebben gedaan als het andersom was (niet dat ik iets tegen Jack heb ;3)
    En ze houdt gewoon meer van Will dan van Jack, als Jack was meegegaan gingen ze er allemaal aan...

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen