Elizabeth denkt alleen aan zichzelf. Zo blijkt ook in deel 1, als Barberossa haar gevangen neemt en ze zegt dat ze Turner heet.


Als je Elizabeth goed vindt, zie je die fout niet zo snel. Op het begin toen ik de film voor het eerst zag, wist ik het ook niet. Maar alleen het feit dat ze zichzelf Turner noemt, maakt me wel kwaad (arme Will!). Er zijn duizenden achternamen die je kunt verzinnen en dan zegt zei dat. Ook als je fan bent van Eliza moet je wel toegeven dat dat niet slim is.

Reageer (5)

  • MrUnderhill

    Ze had hem al GEZIEN, dus als ze zijn naam gehoord had, die WIST ze dus, waarom zou ze hem dan niet zeggen? En sommige mensen weten niet dat ze respect voor anderen moeten hebben en Eliza is zo'n iemand.(cool)(dance);)(puh)

    1 decennium geleden
  • LeaFlammae

    Tuurlijk is het erg voor Will XD Maar zij kon ook niet weten dat híj daardoor in de problemen zou komen. Sowieso zou dat waarschijnlijk niet eens gebeurd zijn als Will niet van Elizabeth hield.
    Dit soort dingen zitten best gecompliceerd in elkaar, weet je XD
    Btw, waarom zou ze Jack's naam doen? Ze kende hem nauwelijks :P Dus dat zou pas echt onlogisch zijn :P

    1 decennium geleden
  • MrUnderhill

    Misschien was dit niet zon goed argument. Maar dat wil niet zeggen dat het niet erg is voor Will. Ze kon net zo goed Sparrow als achternaam opgeven, want Jack had toch al problemen met Barbarossa! (Niet dat ik dan niks had neergeschreven over dit onderwerp, maar daar gaat het niet om.)

    1 decennium geleden
  • LeaFlammae

    Hier komt tegenargument nummer 1 ^^

    Ahem. Heb je ooit Harry Potter gelezen? Ron zegt daar iets heel waars: het is 1000 keer makkelijker om, als je in nood zit, en snel iets moet verzinnen, een bestaande naam te gebruiken dan dat je iets compleet nieuws bedenkt. Het zegt waarschijnlijk iets over Elizabeth's fascinatie voor Will (toen al!) dat zijn naam de eerste was die er in haar opkwam.

    Plus wat Louriox zegt, het moest voor het verhaal XD

    1 decennium geleden
  • Louriox

    Lieve schat, als ze dat niet had gezegd was de film niet zo gelopen, en was het niet zo spannend geworden ;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen