10
Bedankt voor jullie geweldige reactie's $: !
Binnen vijf minuten stond ik al in de keuken. Liam hielp me.
'So Chris, what are we going to make?'
Liam is een echte vriend. 'We are going to make, my famous ketchup-pizza's ! It isn't hard to make, and very delicious !'
'Ok, let's do it! What do we have to do?'
Wat ik nu ging zeggen, klonk echt als zo'n tell-sell kook programma. 'First, we have to mix pieces ham, paprika, salami, onions, ketchup, salt, pepper and oregan.' Ik gooi de enorme koelkast open. Ik schrik even van wat ik zie. Hij is enorm. 'Ok, you mix, I knead.'
Een half uur later stonden de pizza's in de oven.
'Chris' begint Liam, 'I'm happy you are here, and I hope you stay long. Niall is just so much happier now. And it's like we all know you for a long time already.'
Ik knik. 'Thanks man, I'm glad I'm here.'
Een tijdje later kunnen we eten. De pizza's staan gesneden op tafel. 'PEOPLE AND NIALL, FOOD !' schreeuwt Liam. Ik lach.
Harry, Louis en Niall komen letterlijk binnen stormen. Zayn komt daarna rustig binnenlopen. 'Hm, that smells quite good !'
'WAIT WAIT' roep ik voordat Harry en Niall hun monden volproppen. 'Let's eat it slowly, then you can enjoy it more.'
De jongens knikken en nemen rustig de eerste hap. Ze kijken alle vijf elkaar even aan, van wow.
Wat er daarna gebeurt is echt grappig.
'OMG' roept Niall, waarna hij het hele stuk pizza in zijn mond propt. Harry probeert eerst iets te zeggen, maar het gaat al verloren in een geschrans.
'this is just heaven.' zegt Louis terwijl hij naar boven kijkt.
Liam en Zayn geven me een schouderklopje, en beginnen dan verder te eten.
Het is groot succes, haha. Niall, die naast me zit, blijft maar naar me kijken, op de 'You're awesome' manier. 'Je bent geweldig' fluister ik in zijn oor.
Niall kijkt me raar aan. 'You're awesome.' fluister ik in zijn oor.
Hij lacht. De hele wereld is mooi. 'Shall we go?' vraagt Niall.
Dan voel ik aan mijn mobiel, hij trilt. Ik neem op, en maak een fluisterbeweging naar de jongens.
'Chris, where are you?' vraagt Avy. 'Something bad happend, come home. Me and my parents will be leaving the city for a couple of months.'
Reageer (4)
spannend!! ^-^ x
1 decennium geledenVerder x
1 decennium geledenSnel verder pleaseeee love this story !
1 decennium geledennee hij moet toch niet mee? NOHOO hij mag daar blijven, ja hij mag daar blijven hij is daar tenslotte voor zichzelf heen gegaan(A)
1 decennium geledensnel verder!!!!!!!!!!