Gibbs en zijn team zijn op weg naar La push

in G. zijn auto


´Quil wat is dat voor naam?´zei DINozzo stilte door brekend.
´De naam van onze tot nu toe enige verdachte.´zei Gibbs. En terug viel er een stilte Gibbs zijn nieuwe auto glinsterde in de zon. Tony verveelde zich dood. Het was dan ook zover rijden naar Forks. Dit was ook een mooi moment om Ziva en Gibbs te amuseren met een liedje dat hij daarnet bedacht.
´Gibbs zit achter het stuur nananawww.... Ziva zit naast hem nananawww..... deze zaakt is echt....´zong Tony met een schorre stem.
´Verdomme, DINozzo moet ik je echt uit de auto schoppen en je langs de weg laten staan´schreeuwde een pissige Gibbs.




LA PUSH

Toen Gibbs, Ziva en DINozzo aan kwamen zagen ze McGee en Abby daar al staan.
´Aaaa McGoo jij komt zo te zien ook genieten van het mooie weer´ moest DINozzo zo nodig zeggen.
´ehh, baas ik heb eens rond gevraagd achter Quil Ateara. Hij loopt hier ergens rond´ zei McGee.
´McGee..., dat dacht ik al. En zou ik mogen weten waarom Abby hier ook is?´vroeg G. toen zwaaide Abby naar Gibbs.
´He Gibbs, Ik kwam mee met McGee om eens hallo te gaan zeggen tegen mijn halfzusje en jullie een handje toe te steken bij deze zaak´ Zei Abby

Reageer (1)

  • youget1life

    vvvveeeerrrdddeeerrrr ssscccchhhrrrriiiijjjjvvveeenn!!!!
    want 't is funny XD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen