Foto bij My Love-Hate Relationships at Hogwarts [7]

Toen het bericht kwam dat we bijna op het kasteel waren aangekomen pakten we allemaal ons gewaad en gingen ons omkleden.


Have fun


x.

Net op tijd was ik klaar, het is niet makelijk om je om te kleden op de trein, en ik sprong een paar seconden voor het fluitje van de deuren met koffer en al op het perron. ‘Michelle!’ hoorde ik iemand wanhopig roepen. Ik keek in het rond om te kijken wie er riep. En daar tussen een bende Zwaderaars die ongeveer even oud waren als ik stond Steffie bang te roepen. Ze hadden haar koffer met een spreuk in een boom gehangenen waren haar nu heen en weer aan het duwen. ‘Gotver’, mompelde ik en Harry die naast me stond keek me aan. ‘Ga haar maar helpen, ik breng je spullen wel mee naar binnen’, Dankbaar gaf ik hem een kus op zijn wang en ik liep met opgetrokken toverstaf naar de lozers die mijn zus waren aan het pesten. ‘Wat moeten jullie!’ Riep ik kwaad naar de jongens rondom Steffie. ‘Oeh! Het zusje komt te hulp!’ riep een van de stemmen en zijn vrienden begonnen te gieren van het lachen. Ik liep dichterbij om te zien wie dat geroepen had om even zijn tanden uit te kloppen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen