Foto bij Thirteen

*Zoey Miller

Na het eten ruimden we de tafel af. 'Wel, wat nu?' vroeg Ariana tenslotte.
'Ik weet niet wat jullie gaan doen, maar ik ga zwemmen.' De rest knikte goedkeurend en zonder verder iets te zeggen liep ik naar mijn kamer.
Ik sloeg mijn koffer open en pakte er na een minuutje rommelen mijn bikini uit.
Hij was wit met zwarte bloemetjes en stond mooi bij mijn gebruinde huid.
Toen ik me omgekleed had pakte ik een handdoek en liep naar beneden.
Zayn, Ariana en Louis stonden er al, de rest moest nog komen.
Zayn had een grote groen/wit gestreepte opblaasbal bij zich. Ik glimlachte. 'Gaan we volleyballen?' Zayn knikte. 'Ofcourse, tenzij je baantjes wilt trekken.' Ik grinnikte en schudde mijn hoofd.
Ariana had zich niet omgekleed en stond nog gewoon in haar kleren. Ik fronst.
'Ga je niet meezwemmen ofzo?'
Ariana schudde haar hoofd. 'Dan wordt mijn haar krullerig en mijn bikini nat, dat wil ik niet. Dan moet hem weer wassen en al dat gedoe.'
Ik rolde met mijn ogen. 'De meeste bikini's zijn ervoor gemaakt om nat te worden. En waarom neem je er eigenlijk een mee als je toch niet van plan bent om hem te gebruiken? Echt, het wordt steeds moeilijker om de logica in jou te ontdekken...'
Ariana negeerde me en liep weg om een boek te halen.
Toen de rest er ook was liepen we naar buiten.
Ariana liep een eindje achter ons en had zich al snel genesteld in een stoel die ze mee had genomen. Ik rolde nogmaals met mijn ogen.
De zon brandde op mijn huid, het was minstens 30 graden buiten gokte ik.
Ik kneep mijn ogen tot spleetjes tegen het felle licht en liep tot aan mijn knieën het water in. 'Heerlijk.' kreunde ik.
'Zeker dat je niet mee wil komen Ariana? Het is verfrissend.' Speels schepte ik wat water op en spetterde het naar haar.
Ariana slaakte een kreetje en mompelde boos iets terwijl ze haar stoel verder naar achter schoof. We lachten en met een sprong dook ik in het water. Het was heerlijk verfrissend en deed immens veel deugd.
De jongens volgden mijn voorbeeld en ik begon verschrikkelijk te lachen toen Harry terug boven kwam.
'Je haar!' riep ik. Ik zwom naar hem toe en ging rechtstaan. Ik kwam nog net met mijn hoofd boven water. Speels gaf ik hem een aai door zijn haren.
Ik grinnikte toen hij begon te blozen en flauwtjes glimlachte.
'Wat zie je er raar uit met steil haar... Schattig.' Voegde ik er snel aan toe. Harry grinnikte. 'Want is dat niet wat iedere jongen wil, dat meisjes hem schattig vinden.' Hij zei het woord schattig op een beetje een verafgodende toon.
'Wat zou je dan willen zijn?' Vroeg ik grijnzend.
'Nou, het zou leuk zijn als mensen me zagen als een hotte mengeling van Brad Pitt en Orlando Bloom...' Iedereen begon te lachen, ook Ariana en op mijn beurt begon ik te blozen.
'Jaloers?' Harry grinnikte even. 'Nee hoor,'
'Dat komt nog wel.' zei ik uitdagend. 'En ter informatie:'
Ik keek hem even aan. '...Je bent ook erg hot.' vervolgde ik rustig
Harry trok zijn wenkbrauwen op. Dat had hij niet zien aankomen.
Liam begon te hoesten en Niall, Zayn en Louis begon te joelen.
Ik knipoogde naar Harry en draaide me om naar de rest.

Reageer (3)

  • Tomlinsbear

    Dit hoofdstuk is echt geweldig!

    7 jaar geleden
  • pippieXlangkous

    Suuuuper cute zxxxx

    1 decennium geleden
  • Geraldine

    Echt super tof!!!! Wow nee das echt goed misschien nog een deeltje plz???

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen