09
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (10)
Lol Niall op een driewieler.
8 jaar geledenIk zou eigenlijk moeten slapen...
1 decennium geledenNiall is een associaal kutjog
Dat heb ik niet echt gezegt
i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . i love your story . :flower)
1 decennium geledenxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
ps ; did I already say that I love your story ?
Ik weet wel nog iets dat erger is dan het laatste uur wiskunde, het EERSTE uur wiskunde! Dan zitten we daar serieus nog allemaal te slapen en lult ze maar door over Pythagoras en al die andere shit, en dan zijn er nog mensen die nog eens andere bewijzen uitgevonden hebben... Dan heb je toch echt geen leven, ik bedoel.. Sorry, van wiskunde naar een leuker onderwerp: JOUW VERHAAL! (Mijn ruzies met de capslockknop zijn ook erg interessant, maar daar hebben we het nu niet over ) Ik heb het waarschijnlijk al vaak gezegd, en ik ga het nog veel herhalen, maar je verhaal is MEGAFANTASTISCHSUPERAWESOME (Ik: Goed, dit keer win je! Capslock: GHEHEHE! Ik: *steek mijn tong uit*) en ik hou echt zo fuckin' veel van je verhaal dat ik al moet beginnen vloeken om uit te drukken hoeveel wel niet (Heb jij op je geweten, jongedame )!! En ik vind dat je veel meer abo's en kudo's verdient (Geen flauw idee hoeveel abo's je nu hebt, maar je verdient er minstens 1000) dus ga ik deze reactie posten zodat ik nog even de kudoknop kan AANRANDEN (Ik: GVD! xFlytoheaven - CAPSLOCK: 0-3.) en jij snel verder kunt schrijven, op naar hoofdstuk 10 - maar die is er al, die ga ik straks nog lezen - 11, zou ik zo zeggen! Hup hup, schrijf maar hea xDxD
1 decennium geleden*ziet Niall al voor zich* snel verder!
1 decennium geleden