'Come on, get in the car' zei Louis
'Wait' zei Frauke 'our clothes are all wet'
Louis twijfelde even maar zei uiteindelijk 'it doesn't matter, you can borrow a one piece from us'
'okay' zeiden we tesamen
'good. but we have to make a stop at our appartement'
'that's fine'
'so tell me, why where you into the water?' zei Niall
Ik kreeg een rood gezicht dus nam Frauke het woord.
'Well we had a discussion besause Marie can't read maps so I pushed her and she pushed me back and I fell in to the water and I couldn't swim with my clothes so Marie jumped into the water ans rescued me'
'wow that's a heavy story'
'yes'
eenmaal aangekomen bij het appartement stapte Harry en Louis uit en kwamen terug met 2 "one-pieces", stapte in en reden naar de concertzaal.
Daar mochten we ons omkleden in HUN kleedkamers.
Ik was klaar en wandelde naar de kleedkamer van Liam waar Frauke zich aan het omkleden was
'Frauke dit is echt veel te groot! ik verdrink er bijna in'
'hi sexy lady' ik draaide me met een ruk om. het was Harry 'that's mine you know that?'
'yes I know' en lachte verlegen 'it's really big'
'Haha yes I see, it's cute'
ik keek recht in de diepgroene ogen van Harry, waarom heb ik nooit gemerkt dat die zo mooi zijn?
en zijn lach was zo schattig.
de stilte werd onderbroken door Frauke die de deur niet oven kreeg 'Uhm guys can you help he? I'm stuck'
'Haha yes sure'
eenmaal Frauke was verlost uit de kamer was haar eerste reactie 'Oh Hi Harry'
Ik moest lachen met de grijns die op Harry's gezicht lag
'Look at you, you're also very sexy'
we schoten alle 3 in de lach.
Liam kwam paniekerig aangelopen.
'Harry! Here are you! Were on in 5 minutes'
'Oh shit!' en hij was weg
wij vertrokken ook naar de concert zaal en genoten van hun concert, wat je genieten kunt noemen.
iedereen wees naar ons en zei 'That's a One-Piece, hahah LOSERS' maar wat ze niet wisten was dat het een One-piece is van One Direction.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen