Deel 010
*Deel 10! Op naar nummer 20!*
'Woensdag 11 september'
“Voorzichtig kijk in mijn ooghoek richting Tom, ik hoop niet dat hij mijn opeens betrapt dat ik hem een sms’je stuur, ik blijf hem in de gaten houden. “Ik concerteer me eigen op het beeldscherm van mijn mobiel en bedenk wat ik er kan gaan zetten. “Lieve Tom, je weet niet wie ik ben. Maar ik wil je wat vertellen.. ‘Ik ken je nu al een tijdje en ik vind je erg leuk.. Maar ik zal niet weten of je mijn ook ziet zitten! Stiekem hoop ik dat je weet van wie het sms’je komt. Ik droom altijd over jou <3 ! –xxx- het geheime meisje. “Ik zie Tom kijken snel druk ik op verzenden en verstop mijn mobiel. Ik hoop dat hij niks gemerkt heeft!! “Opeens hoor ik een melodietje van zijn mobiel en hij begint te kijken.
“Mijn hart begint als een gek te bonken, ik hoop stiekem dat hij weet van wie het is! Ik zie dat Tom aandachtig naar het berichtje kijkt, ik zie een kleine blos op zijn wangen verschijnen, heel stiekem zit ik te lachen. “Opeens komen Bill en Jayden terug gelopen, allebei zijn ze knal rood, tjaa wat wil je! Ze zaten daar close op het bankje innig te zoenen! Ik glimlach naar Jayden. “Tom laat een zucht uit zijn mond verdwijnen en stopt zijn mobiel terug in zijn zak. Bill kijkt hem verbaast aan en vraagt wat er is. Ow ik kreeg een sms’je met een anonieme verzender, de persoon vind mijn leuk, maar nu weet ik niet wie! ‘Meteen zet Bill een grote grijns op, ik weet al genoeg Tom, je komt er heel snel achter!
“Tom kijkt Bill vaag aan, waarom weet jij meer als ik Bill, hij haalt zijn schouders op en zet ze vinger op zijn mond, ik zeg niks Tom! Je merkt het wel! “Met zijn vieren lopen we verder over de kermis, Jayden en Bill hebben dus nu officieel een relatie, want ze lopen hand in hand, een glimlach siert mijn mond. Nu ik nog! Maar ik durf het niet echt, ik ontken elke keer dat ik Tom niet zie zitten, dat hij mijn type niet is! Maar ik ben helemaal gek van hem! Ik zucht zachtjes en loop achter de groep aan. Ik voel me ongemakkelijk, ik durf niets te zeggen, ik merk dat Tom een stukje dichterbij komt lopen. “Gaat het een beetje met je voet? Hmm jawel, maar ik voel me een beetje moe zucht ik zachtjes. “Laten we hier even zitten en even een rustpauze nemen, ik knik instemmend en neem plaats op het bankje.
“Jayden en Bill komen ook naast me zitten, ik zie Tom weglopen hij gaat vast iets te drinken halen, ik zucht alweer. Zachtjes tik ik Jayden aan en begin een gesprekje.’Ik heb Tom anoniem een berichtje gestuurd, ik wilde zijn reactie weten, hij leek verbaast te zijn! Maar ik durf de waarheid niet boven water te halen, ik ben zo bang voor zijn reactie! Maar je weet zelf ik ben helemaal gek van deze knul! “Jayden wat moet ik nou doen!?
Reageer (5)
snel verder
1 decennium geledenmooie story
1 decennium geledenik volg hem ;
en een anoniem berichtje is echt wel geniaal!
snel verder
x
Weiterr!!!! xxx(H)
1 decennium geledenverder!!
1 decennium geledensnel verder jij!
1 decennium geledenomg die foto <33