POV Elvira
We lopen de parkeerplaats op. Niall draagt nog steeds mijn tas. ‘Should I take care of them by myself?’ vraag ik. Niall schud hevig zijn hoofd. Ik kijk hem lachend aan, en hij lacht terug.
‘Céline, Elvira, Take a seat in my amazing car!’ roept Louis, en hij wijst op een auto. Hij drukt op een knopje op de deur te ontgrendelen. De auto is echt mega, en we passen er makkelijk met z’n zevenen in.
Harry en Céline stappen als eerste de auto in. Daarna schuift Liam een stoel naar voor en gaat op de derde rij in de auto ziten. Niall duwt de stoel weer naar voor, zodat wij kunnen gaan zitten. Ik zit tussen Céline en Niall in.
‘Ready?’ vraagt Louis, en hij start de auto nadat er een korte ‘yes’ uit Liam’s mond kwam.
We rijden de parkeerplaats af. ‘Had a nice flight?’ vraagt Zayn. ‘Yes, it was okay. I’m just a bit tired now’ geeft Céline antwoord. Zayn knikt als reactie en draait zich weer om. Niall slaat zijn arm om me heen. ‘This is the best surprise ever’ zegt hij, waardoor ik moet lachen. ‘But we have to talk when we’re at home’ fluisterd hij zachtjes in mijn oor. Ik knik en kijk hem aan.
‘Ik ga straks met hem praten’ zeg ik tegen Céline. ‘Mooi’ zegt ze. ‘Ik snap niet waarom het contact tussen jullie zo raar was, als je eens wist hoe jullie elkaar aan kijken..’
Ik moet er een beetje omlachen. ‘Kijk naar jezelf, jullie zijn smoorverliefd op elkaar’ zeg ik.
Céline kijkt schuin omhoog naar Harry. ‘Ja, dat ben ik zeker’ zegt ze.
‘Can you talk English, please?’ vraagt Harry. ‘We want to know what you two are saying about us’
‘I only told Céline that she’s in love with you. That’s all’ zeg ik tegen Harry. Harry kijkt Céline glimlachend aan. ‘Are you in love with me?’ vraagt hij zogenaamd verbaast. Céline schiet in de lach door zijn opmerking. ‘Yes she is’ zeg ik tegen Harry. ‘yeah, and you’re in love with Niall’ zegt Céline tegen mij. Ik draai mijn hoofd om naar Niall. ‘Yes, and I am in love with this blonde Irish guy here’ zeg ik.
‘Aaawh, that’s so cute!’ roept Louis vanachter het stuur. ‘Two new love couples!’
Niall drukt me iets steviger tegen zich aan. We waren we pas een klein uurtje geland en ik wilde nog lang niet weg.

POV Céline
Louis parkeert de auto en we stappen uit. ‘I can carry my own bag’ zeg ik tegen Harry. Ik loop naar de achterbak waar Elvira ook staat om haar tas eruit te halen. ‘Ik denk dat we worden overwhelmed door de grootte van dit huis Cel’ zegt ze. ‘En als het een super grote bende is ga ik echt heel hard lachen’
Ik til mijn tas uit de achterbak. ‘We zullen zien’ zeg ik. Liam gooit de achterbak dicht en Louis sluit de auto af. Zayn staat al met de sleutel in het sleutelgat en hij maakt de deur open.
‘Welcome girls’ zegt Harry. We lopen door een gang door naar de woonkamer. De woonkamer is groot. Er staan een grote bank in, en natuurlijk een mega tv. Een witte keuken met keuken eiland en een vloer van hout.
‘This is beautiful’ zeg ik, terwijl ik om me heen kijk.
‘Do you want to drink something?’ vraagt Zayn, die zijn jas al heeft opgehangen en voor de koelkast staat.
Er klinkt 6 keer ja. Zayn pakt glazen uit een van de vele keukenkastjes en schenkt wat te drinken in.
‘I’ll show you the rooms’ zegt Harry. ‘Follow me Céline’. Ik loop achterhem aan, terwijl Elvira nog beneden staat met de jongens. We lopen samen de trap op. ‘I cleaned my room yesterday. So it isn’t a complete mess’ zegt Harry lachend.
Hij opent een van de deuren in de gang. ‘Welcome in my room’.
Ik loop naar binnen en kijk om me heen. Een groot tweepersoonsbed, een bureau en een grote kledingkast staan in de kamer. Ik kijk Harry lachend aan. ‘You have a nice room, mister’ zeg ik.
Harry kijkt me knikkend aan. ‘You have really no idea how much I’ve missed you. Talking by DM on twitter is horrible. And I don’t had the time to call you or something. We’ve been so busy’. Hij slaat zijn armen weer om me heen en ik omhels hem terug. ‘It doesn’t matter Harry. I’m here now, for three full days’.
Hij drukt een kus op mijn lippen en de vlinders gieren door mijn buik.
I love this boy so much.

-

Reageer (1)

  • Bieberacke

    Ja heeey. beters ga je verder ghehehe ;3(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen