Obito baka ,stand up for yourself
De allereerste Obito lovestory ^^
Moet ik er mee verder gaan ?
'Obito ,je bent echt een sukkel hé ,zelf blair verslaat je nog'zegt kakashi grof tegen obito.Obito kijk kakashi kwaad aan.'Neh,obito laat je neit zo stangen door kakashi en kom voor jezelf op 'zeg ik droog.Kakashi kijkt me droog aan en obito krijgt een voldane glimlach op z'n gezicht.'OOH NEE,nu heb je z'n ego nog groter gemaakt'zegt kakashi schaapachtig.Ik grinnik en zie minato aankomen.' konichiwa minato-sempai'groet ik hem met een buiging.'Je hoeft echt niet zo beleefd tegen me te zijn'grinnikt hij terwijl hij me over m'n hoofd aait.'Nouwh,minato je brengt m'n haar door de war'zeg ik droog.Hij kijkt me glimlachend aan en loopt naar obito en kakashi,ik huppel blij achter hem aan.'Alweer ruzie aan het maken ?Waneer gaan jullie nu eens vrede sluiten'vraagt hij ze droog.'Nooit'roepen ze beide in koor.Ik grinnik en we beginnen met de training.Na de training liggen ik en kakashi moe op het gras te luieren,terwijl obito hyper verder zit te praten.' Dude ,jij bent het meest toegetakel en het minst moe ,hoe doe je dat ?'vraag ik hem droog.' Ik ben gewoon optimistishe'zegt hij hyper.'Nou dan ben ik wel een hele erge pestimist want ik ben kut moe'antwoord ik gapen.Kakashi kijkt me droog aan en wendt z'n blik weer af.Ineens tilt obito me op en gooit hij me over z'n schouder.' Obito hou op zet me neer'krijs ik van het lachen.Hij grinnikt en schudt z'n hoofd 'Wij gaan ramen eten'zegt hij hyper.'Dag kakashi'zegt hij gemeen.Ik grinnik en zwaai nog naar kakashi,eenmaal aangekomen bij een ramen kraampje besteld obito een ramen voor mij en zichzelf en betaald.Ik grinnik en eet het rustig op,ookal heeft hij het zelf binne like 10 seconde op.' Whooow,jij maakt er een record ramen eten van 'zeg ik droog.Hij grinnikt ,na een paar minuuten heb ik m'n ramen op en brengt hij me naar huis.'Je moet echt voor jezelf opkomen tegen kakashi,laat toch niet zo over je heen lopen'zeg ik droog tegen hem.Ineens hoor ik een geluid uit een donker steegje en slaak ik een gil,ik sla m'n armen om obito heen en krijg hem bijna fijn.' Krijg geen lucht meer'hapt hij naar adem.'Sumimasen 'zeg ik droog.We grinniken en hij tilt me op.'Zo ook goed?'vraagt hij droog.Ik knik en hij zet me voor m'n deur weer op de grond 'O-yasumi nasai obito-chan'zeg ik onschuldig.Maar voordat hij weg kan lopen geef ik hem een kleine ontschuldige zoen op z'n mond en sla ik de deur dicht,ik loop blozend naar m'n kamer en kijk hoe hij m'n straat uitloopt.
Reageer (1)
wist eerst ni echt wi obiti was maar nu hebben we naruto pedia en komt alles goed
1 decennium geleden