Foto bij *9

Chris ^


* = gedeeltelijk of helemaal vanuit Niall zijn oogpunt geschreven. (; !

7 ABBOOO"S JULLIE ZIJN GEWELDIG ! <3
Vanuit Niall zijn oogpunt is trouwens alles in het Nederlands (; !

Niall POV.

Ik kon er niet meer tegen. Vijf minuten geleden was ik weggelopen uit de lounge, en naar mijn kamer gegaan. Het kwam door Chris die ik waar ik niet in privacy mee kan praten. Liam die de hele tijd verwachtingsvol naar mij keek, en Chris die de hele tijd verward keek. De sexgeluiden die ik waarschijnlijk als enige kon horen, omdat ik tegen de muur aanzat. Nu zit ik hier, alleen, in mijn eentje.
Liam wil dat ik iedereen vertel dat ik bi ben. Louis en Zayn zouden het geen probleem vinden. Maar ik twijfel aan Harry, hij is zo onvoorspelbaar. De gedachte komt in me op om hem terwijl hij 'bezig' is zijn kamer binnen te komen, en keihard te roepen dat ik bi ben. Ik grinnik, dat zou een beetje over de top zijn.
Er wordt op de deur geklopt.
'binnen.' zeg ik.
Liam komt binnen. 'Zeg,'
'Nee laat maar' onderbreek ik hem. Ik ga het ze vertellen. Ik loop de kamer binnen. Liam staat achter me. Chris, Louis en Zayn kijken alledrie verward.'Zayn, Louis. Ik moet jullie wat vertellen, ik ben bi.'
Louis en Zayn knikken. 'Dat is alles?' vraag ik. 'Dagenlang zitten twijfelen hoe jullie reageren en jullie knikken alleen maar?'
Louis lacht. 'Okee sorry, we vinden het goed dat je het verteld. Het maakt voor ons helemaal geen verschil. Ik schrik er niet van. Alleen, je bent toch niet verliefd op een van ons?'
Ik wil eerst schudden en lachend nee zeggen, maar ik doe het anders. Ik schud, en daarna wijs ik met mijn hoofd naar Chris.'
'O ik begrijp het' zegt Zayn glimlachend.



Chris POV

'Oh, I understand.' zegt Zayn glimlachend. 'But Nialler, there's no difference now. I kinda knew already.' Ik zit hier de hele tijd met een big smile op mijn gezicht.
'Haha, look at his face.' zegt Louis, terwijl hij naar mij wijst.
Ik lach naar Niall. 'So, I guess It's already clear that you sleep in Nialls room.' zegt Louis. 'That's a shame.'zegt hij overdreven verdrietig. 'I'm going to sleep here?' 'yeah, darlling. And what is your twitter account name?'
Ik geef Louis en Zayn mijn twitter. Dan hoor ik weer gestommel op de gang, en de deur slaat dicht. Harry komt binnen.
'Vas Happinen ?, oh who are you?' Hij steekt ze hand naar voren. Ik kijk er eerst naar, hopelijk heeft hij hem wel gewassen. Ik beantwoord zijn hand. 'I'm Chris.'
Zayn besluit het maar van Niall te vertellen. 'Niall is bi' zegt hij alsof het niets is.
Harry draait zich om naar Niall. 'Really ?' vraagt hij iets te blij. Niall bloost 'yeah.'
'THAT IS AWESOME' roept hij.
'What ?' zeggen Liam en Louis tegelijk.
'I always wanted to have a friend who is bi.'
Blijkbaar is dit antwoord nogal onverwacht, want iedereen kijkt hem verbaast aan, behalve Niall die schattig lacht.
'So, who's going to cook ?' vraagt Liam. De droogheid van de vraag is grappig. Mijn hand gaat meteen omhoog. 'CHOOSE ME, ME.' roep ik. Harry zal niet de enige onverwachte persoon hier zijn.





DIT is het adf;ljkdsf;l jdslf;jsdklf beste verhaal ooit.

Reageer (2)

  • fluweel

    omg, mkjq;mjqsj;mqkljf; I love you.
    Ik zit hier even te genieten van een hoofdstukje, wat zie ik: MIJN STORY STAAT ER IN!
    sorry, I was kinda freaking... ;$
    Bedankt bedankt bedankt bedankt en nu ga ik verder lezen cause I love this story ... x

    1 decennium geleden
  • lilarrzaill

    oke ik kon niet stoppen met lezen:$ en nu zie ik ineens dat dit het laatste hoofdstukje is:O dus je moet wel even snel verder!
    Het is gewoon te geniaal qua droge humor soms, gewoon niet duidelijk grappig proberen te zijn, maar toch wel een beetje humor er in stoppen. Ik weet niet hoe je het doet, maar je doet het goed;)
    Aargh ik ben echt nu al verslaafd aan dit verhaal!
    Snel verder!
    anders doe je het voor je nieuwe abo(A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen