How to draw: Voodoo meisje (uit de comic)
Uit een eerder hoofdstuk, de "strip" is hier hoe je het meisje moet tekenen.
Als je de foto's niet kan zien, laat het dan even weten dan kan ik kijken of ik het kan oplossen.
Als je de foto's niet kan zien, laat het dan even weten dan kan ik kijken of ik het kan oplossen.
Stap 1: een gebogen lijn tekenen, denk aan een soort ovaal.
Vorm in gedachten de ovale vorm van het hoofd en begin boven in het midden de haaraanzet. Teken vanuit dit punt het haar zoals dit
Voor de ogen zet je twee rechtopstaande ovalen in het hoofd, het maakt niet uit als deze deels achter het haar verdwijnen.
Ogen nu inkleuren als op het plaatje
Nu het lijf, maak het gewoon als twee lijnen dicht bij elkaar en eindig bij beide lijnen in een bocht
Maak een soort inktvistentakels als "jurk". Bij mij ging het niet helemaal super, maar je snapt het wel.
De armen zijn twee gebogen lijntje vanuiten het lichaam, iets onder het hoofd. De handen zijn ovaaltjes met drie vingers aan de buitenkant, en een duim die naar de andere kant gebogen is.
Als je niet ziet wat er is gebeurd, er is nu ook haar "achter het hoofd"
Zet nu streepjes in het haar, varieer goed in lengte van de streepjes. Maak ze ook niet te dik!
dan nog overal en nergens een beetje schaduw (het hoeft niet eens te kloppen) en je bent klaar!
Laat het gerust horen als je problemen hebt, en laat even weten wat jullie willen wat ik nog teken.
succes!
Reageer (1)
1 decennium geledenSuuuuuuuuuuuuuuuupppppppppppppppppppppppppppppppperr mooi!