Foto bij Part 3

Harry stond op en zei “I think I’m going to order a pizza. Do I need to order one for you too?” “Yes, thanks!” Ik ging mijn ouders maar bellen, aangezien ik had beloofd te bellen als ik in Londen was. “Met Hettie van den Burg.” “Hee, met Kirsten.” “Heey Kirsten, hoe is het daar in Londen?” “Leuk hoor! Ik heb echt een supergrote kamer en ik heb twee leuke huisgenoten.” “Ik ben blij dat je het leuk vindt!” Ik hoorde Harry roepen dat de pizza er was. “Mam, ik moet gaan. Ons eten is er, we bellen nog. Doeei.” “Okee, doeei!” Ik ging naar de woonkamer. Toen ik binnenkwam zag ik dat de tafel heel mooi gedekt was. “Wat schattig van Harry..” dacht ik bij mezelf. Ik ging bij Harry aan de tafel zitten. We gingen allebei eten, na een paar minuten zei Harry “You’re from Holland, right?” “Yes, I am.” “So why did you come to the uk?” “I always liked the idea of studying in an other country, so I thought why not go to London to study.” “Oh that’s interesting. Don’t you like Holland?” “I like it, but I wanted something different.” “Oh I understand what you mean.” Ik vroeg me eigenlijk wel af waarom Harry en Louis een kamer verhuurden, aangezien ze waarschijnlijk genoeg geld hadden om het appartement alleen te betalen. Dus dit vroeg ik Harry. “This apartment is really big for just us two. So we thought we can rent a room to a student.” “Yeah, I get that.” “And now we have a nice housemate!” zei Harry. Ik glimlachte naar hem. Ik vond hem best leuk. Hij heeft zo’n schattige, mooie glimlach en als ik praat, kijkt hij mij echt aan alsof het hem interesseert.

Reageer (3)

  • Necessity

    nice... :)
    snel verder !!
    xx

    1 decennium geleden
  • heswonderful

    Love your storyy. (H)
    Snel verder.
    x

    1 decennium geleden
  • thesuperstar

    oe nice story! verder!<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen