Why ain't you here?
Om half 1 word ik pas wakker. Ik start mijn laptop op en zie dat ik een mailtje van Niall heb.
Lieve Eef, we zijn door! Hoe gaat het weer in Nederland? Natuurlijk mag je Jenna meenemen, Liam wil haar nog bednken. En Zayn zou het leuk vinden als Noëlle mee kwam. We kunnen niks beloven, maar we doen ons best om in de finale te komen. Ik moest je trouwens de groetjes van Cher doen. Oh en de groetjes van de andere kandidaten.
X,
Niall, Liam, Louis, Harry en Zayn.
Ik glimlach en bel eerst Jenna. Gelukkig heb ik mijn mobiel weer teruggekregen van mijn ouders. 'Ey Jen, goed nieuws: de jongens zijn door en... ik mag je doornemen naar de finale als ze door zijn. Liam wil je nog bedanken.' 'Echt? Haha,hij hoeft me niet te bedanken hoor, ik ben al blij dat het goed af s gelopen.Mag Noëlle ook mee?' 'Ja, ik ga haar nu bellen. Doei lieverd!' 'Doei!' Ik hang op en bel Noëlle. 'Heey Zayn-lover, guess what? Je mag mee naar de UK als de boys door naar de finale zijn. Trouwens, had jij mijn verhaal al gehoord?' 'Zayn-lover? Hoe kom je daar nou weer bij? Nou, dan ben jij Niall-gf, ja ik had het al gehoord,jij bent soms echt gek. Trouwens, ik vind One Direction echt awesome. Misschien wel leuker dan McFly...' 'Echt? Haha,ik waarschijnlijk ook, omdat mijn vriendje en vrienden erin zitten. Maar wel echt super dat we dan zouden mogen gaan.' 'Ja,maar ik weet neit zeker of dat van mijn ouders mag. En trouwens, Zayn vindt me toch niet interessant.' 'Zeker wel, hij zou het leuk vinden als je mee kwam, een beetje meer zelfvertrouwen! Wie vindt jou nou niet interessant?' 'Zoveel mensen.' 'Hoe dan ook, je gaat gewoon mee hoor, en anders sleur ik je mee.' 'Okay dan, maar ik moet ophangen, ik ga naar mijn opa en oma. Bye!' 'Bye!' Ik hang op. Noëlle heeft echt veel te weinig zelfvertrouwen. Ik loop naar beneden en pak mijn jas. Het is al 3 uur, en ik heb zin in Starbucks. Net als ik de deur open word ik tegengehouden door mijn vader. 'En waar gaan wij naartoe? Jij had huiarrest, nietwaar jongedame?' Ik zucht en loop naar de keuke. 'Ik vraag wel even aan Jen of ze Starbucks haalt en hierheen brengt.' 'Niks daarvan, jij gaat je huiswerk maken en voorlopig komt Jenna ook niet meer hier.' Boos loop ik naar boven. Ergens heeft mijn vader wel gelijk, ik heb best veel in te halen. Ik pak mijn Frans boeken en probeer te leren. Dit hoofdstuk is echt moeilijk, maar gelukkig sta ik een 8.5. Als Niall hier was had hij het me uit kunnen leggen. Ik pak mijn mobiel en probeer hem te bellen. Grr, voicemail. Na een halfuur heb ik genoeg van mijn huiswerk en ik zet mijn laptop aan. Wat, geen internet?! Mijn vader heeft het er vast afgehaald. Leuk hoor. Nou, dan maar tv. Gelukkig doet die het nog wel. Ik kijk drie afleveringen van Degrassi en daarna moeten we eten. Ik krijg een enorme preek van mijn ouders over dat ik heel goed moet beseffen dat vriendjes en vriendinnen niet het enige in de wereld zijn, en dat ik als ik zo doorga het vwo niet haal en blablabla. Ik sta toch maar 1 onvoldoende, en die is voor economie, en dat laat ik toch vallen na dit jaar. Na het eten loop ik weer naar boven en val ik in slaap.
Er zijn nog geen reacties.