Plo Koon's verhaal
'Wat jij was bij de verdwijning van Anakin?'
Plo Koon had net zijn verhaal vertelt over de nacht van Anakin's verdwijning; de reden waarom hij spijt had .
'Ik vloog dicht bij Coruscant plots zag ik Anakin's sterrejager voorbij vliegen . Ik vloog achter hem aan maar kon hem niet inhalen.
We kwamen dicht bij een onbekende planeet . Plots vielen al mijn computers uit en ik kon niet meer vliegen. ik zag Anakin's sterrejager richting de planeet vliegen en.....'
'Wat perfect vertel waar de planeet is dan gaan we hem halen.'
'Neen Obi.'
'Waarom niet ?'
'Wel, ... ik .... hij.....'
'Wat ?!'
'Er hing een grote streep rook achter zijn schip en het branden en....'
'Nee! Nee dat kan niet.'
'Het spijt mij .'
Er rolde een traan over de wang van Obi.
'Ik moet weten waar het was ik moet de gene die het gedaan heeft terugpakken .'
'Obi dan overtreed je de wet van de Jedi.'
'Ik kies zelf wel wat ik .....'
'Ik wil je helpen we gaan samen Anakin zoeken .'
'W.... wat ? .........maar natuurlijk doe maar.We mogen het niet tegen Yoda zeggen.'
'Heb ik al geregeld, hij heeft R2 naar ons gestuurd hij zal niets vertellen .'
'Dank je .'
'Geen dank.'
'We zijn er bina.'zei Plo.'Oké R2 stuur zo snel mogelijk een bericht naar Yoda.'zei Obi en R2 maakte piepende geluiden die betekende dat hij het had begrepen.'Obi ik krijg iets binnen.'zei plo krakend van achter zijn masker.'Ik ook een vijandig schip?'vroeg Obi.'Nee mijn radar herkend het schip het is.... het schip van Kit Fisto!'zei Plo.'Kit?'vroeg Obi.'Ja hij had in deze sector een missie met Sease Tiin.'zei Plo.'In deze sector...dan...heeft hij Anakin misschien gezien.'zei Obi hoopvol.'Wacht eens,'zei Plo 'Sease tiin is niet bij hem!'
Reageer (1)
Coruscant niet Koruscant...
1 decennium geleden