Foto bij 005.

Pov. Alyssa Verbruggen
Meteen daarna belde ik m’n beste vriendin Esmee op. ‘Hi, Es!’ ‘Heeey Ally.’ hoorde ik Esmee blij zeggen. ‘Je raad nooit, maar dan bedoel ik ook echt nóóit, wie hier zijn…’ zei ik gillend. ‘Uhm…’ hoor ik Esmee zeggen, ‘Ik weet niet. Zeg het!’ ‘Nee, want als ik het zeg geloof je me toch niet. Kom nú meteen naar me toe!’ ‘Oké.’ hoor ik Esmee nog zeggen voordat ze ophangt. Even later wordt er hevig op de bel gedrukt en lachend doe ik open. Esmee staat voor de deur en zo te zien heeft ze gerend. ‘Oké…’ fluister ik mysterieus, ‘Loop rustig achter me aan en ga níet gillen.’ ‘Oké, I promise.’ zegt Esmee en ze maakt een peace-teken. Ik weet nu al zeker dat ze gaat gillen, want ze is voor 100% in love met Liam. ‘Mooi. Écht niet gillen, hè?!’ vraag ik nog voor de laatste keer. ‘Ja.’ ‘Wacht… Ik heb een beter idee. Ik doe je een blinddoek om. Dat is leuker en spannender.’ ‘Oké.’ zegt Esmee schouderophalend. Ik pak een handdoek uit de keuken en bind hem voor Esmee’s ogen. ‘Zie je niks meer?’ ‘Niks, nada, noppes.’ zegt Esmee grinnikend. ‘Oké. Let’s go with the flow, yow!’ En ik begin naar de woonkamer te lopen met Esmee aan m’n arm. Ik maak een ‘ssst-teken’ naar de jongens, zodat ze stil zijn. ‘Oké, Es. Je gaat nu raden wie en zijn.’ ‘Moet ik gewoon aan een vreemd iemand z’n gezicht gaan zitten?’ ‘Uhm… Nee.’ Ik hoor Esmee opgelucht zuchten. ‘Om precies te zijn vijf gezichten.’ zeg ik lachend. ‘Onee…’ hoor ik Esmee zachtjes zeggen. ‘Oké, begin maar hier.’ En ik zet Esmee voor Niall neer, zodat ze het rijtje afgaat en als laatste bij Liam uitkomt. Esmee begint aan Niall’s gezicht te voelen en beiden kunnen ze hun lach amper inhouden. Ik werp een waarschuwende blik naar Niall en meteen is hij weer serieus. ‘Hmm… Ik weet het echt niet.’ zegt Esmee teleurgesteld. ‘Oké, misschien weet je de volgende.’ En ik verplaats Esmee naar Zayn. Esmee begint alweer met het voelen van het gezicht. Langzaam gaat ze met haar vingertoppen over de wang van Zayn naar zijn oren. ‘Hij heeft oorbellen.’ zegt ze serieus en ik schiet in de lach. ‘Ik weet het alweer niet.’ zegt ze. ‘Jammer… Nu de volgende.’ zeg ik en ik zet Esmee voor Louis neer. Hij grinnikt zachtjes en ook hem geef ik een waarschuwende blik. ‘Aha.’ hoor ik Esmee zeggen, terwijl ze aan Louis’ kapsel voelt. ‘Weet je het?’ vraag ik hoopvol. ‘Nee.’ ‘Oow. Volgende!’ Nu gaat Esmee aan het gezicht van Harry voelen. ‘Wauw…’ fluistert Esmee. ‘Wat is er?’ ‘Zijn haar is zó zacht en krullig.’ Ik grinnik. ‘Weet je het nú?’ ‘Nee!’ ‘Oké, last but not least.’ En ik zet Esmee voor Liam neer. Na een minuut voelen, weet ze het alweer niet. ‘Oké, ik ga je blinddoek eraf halen. Niet gaan gillen!’ ‘Ja, mammie.’ zegt ze braaf. Langzaam haal ik de blinddoek voor Esmee’s en zodra ze het glimlachende gezicht van Liam ziet, begint ze te gillen en te springen. ‘Es, kijk eens wat naar rechts.’ En springend kijkt ze naar rechts en ziet Harry, Louis, Zayn en Niall zitten. Ze begint nog harder te gillen en Louis doet haar na. En even later zit iedereen te gillen. Nadat iedereen is gestopt met gillen, vraagt Esmee ‘Dit is geen droom, hè?’ ‘Tuurlijk niet.’ zeg ik lachend. En langzaam zie ik Esmee’s hoofd naar Liam draaien. Liam lacht, knipoogt naar haar en wenkt haar. Esmee kijkt even naar mij en ik knik haar bemoedigend toe. En even later is ze in gesprek met haar celeb-crush, Liam James Payne.

Reageer (5)

  • AngelDreams

    MEEEEEEEEER. I (H) You´re story!!!

    1 decennium geleden
  • LoveCarrots

    VERDER!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • AyaMalik

    Hahaha logisch dat ze ging gillen we hè en het over FUCKING ONE DIRECTION!!
    hihihi snel verderrr...

    1 decennium geleden
  • CrazyMofo

    haha had ik al gelezen :P!
    snel verderr!
    xoxoxo

    1 decennium geleden
  • Rakish

    snel verder echt geweldig!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen