Deze characters hebben elk een heel erg ingewikkeld levensverhaal, dat ik hier in dit verhaal helaas nog niet kan uit leggen. (Hun verhalen komen waarschijnlijk ook op Quizlet ^^)

Maar ik raad het je aan om deze héééle korte samenvatting even snel te lezen. Zodat je, àls je de storie gaat lezen, toch een beetje de characters kent en hun reacties begrijpt.

^^

Enion

Uiterlijk: zwart lang sluik haar, zwarte ogen zonder pupil. Bleker en scherper gebouwd gezicht met hoektanden uit de mond stekend en elfenoren. Met als kledingsstijl meestal zwart met zwarte cape. Strak en stijf.

Een heer uit de bloedlijn van vuurstuurders die uit z'n rijk werd gezet vanwege zijn duistere vuurkracht die 'm langzaam had verteerd. Hij is vrij gefixeerd geweest op het terugbrengen van z'n rijk en niemand zou 'm in de weg staan. Tot op kort hij 'zakenpartners' is met de omhoog geklommen roversjongen Egoras.

*Meester in vuursturing, met een kraai als evenbeeld.

Egoras

Uiterlijk: Bruin halflang wilder haar, diepbruine ogen. Vrij gespierd maar niet overdreven extreem. Uitstekende hoektanden en scherpe een beetje elfachtige oren vanwege de weerwolf die z'n lichaam heeft 'aangepast'.

Een jongen die was begonnen als een bedelaarskind zonder ook maar iéts te hebben. Vaak mishandeld en dreigde om te komen van de honger in een koude winter. Maar z'n drang om niét te sterven en te overleven bracht 'm uiteindelijk hoger in een bende. Tot hij werd gebeten en zo als weerwolf kon regeren. Om uiteindelijk bij de 'hoogste baas' heer Enion te komen.

*Bovennatuurlijke krachten zoals geweldig sterk en enorm hard rennen. Ook gevoelens van anderen aanvoelen. (bv angst ruiken en spanning aanvoelen)

Midnight

Uiterlijk: Blauw lang haar, 1 oranje en 1 rood oog. Hoektanden uitstekend en ook lichtelijk vervormde elfenoren vanwege vampier die der heeft aangepast.

Een meisje wiens vrij 'normale' leventje bruuks werd verstoort door een plotselingen vampierenbeet. Ze werd opgenomen door een soort van 'freakshow' om daar te werken als een amusement vechter. Tot ze werd opgenomen bij Egoras en Enion

*Ook bovennatuurlijk sterk en snel, + 3 vormen. Mens, anthro en vampierwolf.


Dit waren zowat de 3 hoofdcharacters die je goed moet kennen hier, natuurlijk zijn er nog wel heel wat meer o_o.

Cozdar, de baas van de freakshow waarin Midnight meedeed. Hij jaagt geobsedeerd naar z'n grootste freak aller tijden toe, Egoras een weerwolf.
Evron, hij deed voormalig mee met Enion en Egoras in het team, maar werd er om het zachtaardig uit te drukken 'uitgekickt' omdat ze niet meer met elkaar om konden gaan.
Agoroth, de beste vriend van Egoras en een nerd in de (GORE) wetenschappen.
Diolgus, de plaatselijke helingsexpert en een soort van freaky dokter waarvan je geen lolly krijgt maar misschien wel een vodoo-pop?..



Nou dat was het, misschien ben je nu nog meer verward als daarvoor XD Maar wees gerust dat loopt wel los (: (als je het verhaal eenmaal aan het lezen bent x) )

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen