love and L.A
zou ik mezelf wel inschrijven voor die wedstrijd ik maak nooit kans want ik woon veel te ver dacht ik bij mezelf.maar op 1 punt was het ook wel dat ik kans maakte voor die wedstrijd om samen met cody simpson op tour voor 2 maanden te gaan .'schrijf je nu gewoon in kay !!! ' riep ik luidop tegen mezelf en toen was het te laat ik had op bevestigen gedruktvanaf nu maakte ik kans om te winnen.het was wel zo als zou winnen zouden ze mij binnen de week contacteren .maar na 1 week en een half had ik nog niets gehoord dusja ik had niet gewonnen.' ach ja de volgende keer zeker' zei ik optimistisch tegen mijn vriendin pim die bij me kwam logeren.'weet je kay meestal kiezen ze iemand uit eigen land maar ja een andere keer' zei ze terug en gaf me een knuffel.
tringggggggggg ging opeens men gsm .
'eumm halooo' zei ik benieuwd want het was onbekend nummer.
'hiii do I speak kay?' vroeg een stem aan de andere kant van de lijn.
'yess why?'zei ik terug ik herkende de stem maa ik wist niet juist van waar.
'well hii I'm cody simpson just to say that you won the competetion en that you will go on tour with me for 2 months'zei hij gewoon terug
'OMG are you kiding or do you really mean that ?'zei ik terwijl ik door het hele huis schreeuwde.
'I'm going to pick you up in 2 weeks take allot with you because its a long time first you go back to the usa and go on tour in the usa and then we go to australia 'zei hij precies vrolijk terug
'eumm well okaay thank you so mutch for this its means allot to me ' zei ik super misschien een beetje overdreven vrolijk terug
'see ya then' en hij hing op

ik had zojuist een een edstrijd gewonnen met de knapste gast over heel de wereld dacht ik al gillend bij mezelf 'pimmmmm ik heb die wedstrijd dan toch gewonnen omg ik ga met cody op tour we moeten nog gaan shoppen dringend ' riep ik luid omdat pim in de keuken cupcakes stond te bakken .nadat we een uur hadden gegild werden we dan eindelijk terug rustig .

Reageer (3)

  • CSIMPSON

    dankjee :) x morge nieuw deel :) x

    1 decennium geleden
  • xXElena

    Super ! Verder ? :D

    1 decennium geleden
  • miekemaaiii

    haha SUPER! :) (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen