Foto bij 001 Zayn Malik

Kudoo + reactie = make me happyy<3

Ik been door de kamer terwijl Harry me probeert te sussen.'Zayn alles komt goed met je oma'.'Hoe zo komt het goed ze ligt in het ziekenhuis dood te gaan'schreeuw ik. Harry krimpt in elkaar.'Sorry zeg ik ik wilde niet zo uit flippen'.'Ik ga naar het ziekenhuis gaan jullie mee'vraag ik aan de jongens. 'Natuurlijk gaan we met je mee' zegt Naill. 'Dank jullie jongens jullie heb ik nu echt nodig'. Mijn oma is zo belangrijk voor mij ze was er altijd voor me. we lopen het huis uit terwijl onze bodyguards ons volgen e auto in. Ik leg mijn hoofd tegen het raam aan en kijk naar buiten. Liam klopt op mijn schouder.'Het komt wel goed'. Ik glimlach zwakjes en knik.
Terwijl we het ziekenhuis binnen lopen zien we paparazzi pff daar heb ik nu echt geen zin in. We lopen naar de balie en vragen naar mevrouw Malik. 'Dan moet je naar de eerste hulp kamer 205'.'Dank u wel' en ik loop naar de lift. Dan bots ik tegen iets aan en val ik werd net opgevangen door Louis en Naill. Ik stond op en keek recht in de ogen van een meisje. Ze Glimlachte naar me en zei sorry.'O het geeft niet het was mijn schuld'. 'Nee ik lette niet op'zei ze. Ik glimlachte en bekeek haar ze was best wel mooi ze had lange bruine haren en mooie bruine ogen. Ik staarde haar even aan in de ogen. Ze deed het zelfde. Onze blikken werd verstoord door Harry die me een duw. 'We moeten gaan we zien je ooit?' Ze lacht en knikt.'Ik werk hier dus ik ben hier te vinden'. Ik lach ze heeft helemaal geen zusters kleren aan misschien is ze klaar met werken. 'okei doeii''doeii' En ze loopt weg ze kijk nog om en lacht naar me. Ik lach terug en ga de lift in.'Hahahaa Zayn had een flirttt met een meisje' zegt Louis zwoel. Ik begint te lachen 'ze was gewoon heel aardig'. 'Jajaaa zo kijk je alleen naar een meisje als je verliefd bent' zegt Harry terwijl hij met zijn wenkbrauwen wiebelt. 'Echt niet' ontken ik. Maar eigenlijk hoop ik dat ik haar nog een keer zie.

Kweeet saai stukje xd er komt meer ;p
love yaaa<3

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen