Foto bij My Love-Hate Relationships at Hogwarts [3]

‘Ja zo kan ‘ie wel weer’, riep nastasha en hield haar hand voor Steffie’s mond zodat ze niet kon verder praten.

Have fun


x.

Weer viel er een stilte. ‘En hebben jullie een vermoeden in welke afdeling jullie gaan zitten?’ Vroeg Hermelien om het ijs te breken. ‘Ik denk dat ik in Grifoendor ga zitten’, zei Nastasha trots. ‘En ik hoop dat ik gewoon bij Huffelpuf zit zoals Michelle’, vertelde ze alsof ik haar grote held was. Ik lachtte. ‘Ron! Ginny!’ riep ik toen ik twee rosse koppen aan zag komen. De grootste van de twee, Ron dus, keek om en zag ons staan. ‘Eindelijk hebben we jullie gevonden’, riep hij en gaf ons allemaal een grote knuffel. Bij mijn zussen gaf hij gewoon een hand. Ze stelden zich aan elkaar voor en toen raadde ik de tweeling aan om al eens rond te kijken of er aardige gezichten bij zaten. Met de aardige gezichten eens te praten en te kijken of het klikt. Zo niet komen ze straks gewoon bij ons zitten in de trein. Op dat moment hoorde we het fluitje van de trein. ‘Nou dan maar niet’, zei Steffie en liep met ons mee. Nastasha was nergens meer te vinden dus we dachten dat ze al een vriendinnetje had gevonden ofzo.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen