My Love-Hate Relationships at Hogwarts [2]
Net voor onze lippen elkaar raakten staken twee meisjeshanden daar een stokje voor, door me plots achteruit te trekken en me te omhelzen. ‘What the...!’ Riep ik verbaasd en keek over mijn schouder.
Veel plezier
x
Veel plezier
x
Een meisje met de naam Hermelien had me stevig vast en was blijkbaar niet van plan om snel los te laten. Toen ze dat na vijf minuten dan eindelijk toch deed keek ze me super-happy aan. Naast haar stonden twee kleine meisjes Harry aan te staren. Ze kwamen me heel bekent voor. ‘Ow sorry meiden ik was jullie een beetje vergeten’, giechelde ik met een rood hoofd. ‘Dat valt te begrijpen vind je niet Nastasha?’ Die kon alleen maar knikken. Steffie knipte met haar vingers voor haar tweelingzus’ ogen en die ontwaakte haar uit haar transe. Toen ze me vragend ankeken snapte je plots wat ze wouden. ‘Ow ja. Harry, dit zijn mijn zusjes Nastasha en Steffie. Nastasha en Steffie dit is Harry’, Er viel een stilte tot Steffie begon te praten. ‘Michelle, het spijt me dat ik je niet geloofde toen je zei dat je samen was met dé Harry Potter. Het leek gewoon zo onwaarschijnlijk. Ik bedoel wie word er in godsnaam verliefd op ja.’ ‘Ja zo kan ‘ie wel weer’, riep nastasha en hield haar hand voor Steffie’s mond zodat ze niet kon verder praten.
Reageer (2)
Haha
1 decennium geledenEcht leuk, nu al!
like it, love it, have to have a abo for it
1 decennium geleden