8
onethingonethingonething
'So, where's Harry ?' vraagt Niall.
'With a girl.'
'Shall we go to our room?' vraagt Louis. 'Chilling there is more relaxed' Zijn bretellen zijn grappig.
'yeah, let's do it.' zegt Niall.
Nadat we met een enorme lift naar boven zijn gegaan, komen we in een enorme penthouse-kamer. Ik ben sprakeloos. Eerst lachen de jongens erom, en krijg ik een rondleiding. Maar nadat we op een paar lekkerzittende zitzakken zijn gaan zitten, hebben we al snel lol. Blijkbaar hebben Louis en ik dezelfde humor. Zayn is erg aardig, en zit al naast me alsof hij mijn beste vriend is. Liam is eerst wat stil, maar zijn lacht is oprecht, en hij lacht wel veel. Het gedrag van de jongens is heel anders dan het gedrag van mijn vrienden, maar ik mag ze wel.
'So Chrissaa, how do you know Niall?' vraagt Louis.
Okee what the heck ga ik hier op antwoorden. 'I met Niall when he was on vacantion in Holland, where I'm from.'
'You are from the Netherlands ?'
'Yeah, Niall said already that you can't tell that by my accent.'
'So you are here cause Niall invited you to came here?'
'No, that's accidental. I live in Liverpool at a foster home. This is actually my second day here.'
'So are you going to school here or something?' vraagt Liam ?
'Yeah, but I can skip when I want.' Eigenlijk vind ik dat best raar van mijn school, maar dat is juist waarom ik deze uitgekozen heb. Mij hoor je niet klagen.
'That's really cool.' zegt Louis met een paar rare klemtonen waren ik op moet grinniken.
Niall zegt eigenlijk niet heel veel. Raar dat ik dat nu pas opmerk eigenlijk. Hij lijkt wel zelfs verdrietig. Ik probeer met dit vanuit zijn ogen te bekijken. Niall ziet dat ik goed kan opschieten met Liam, Louis en Zayn, hij ziet in dat als hij zou zeggen dat hij bi was met mij niemand er een probleem van zou maken, maar ik ken Harry niet. Ik weet niet hoe hij zou reageren. Juist op dat moment komt hoor ik een raar geluid, en een meisjesstem die 'Oh Harry' kreunt. Ze stommelen langzaam de gang door, totdat ze bij ons in de deuropening staan. De jongen met krullen duwt het blonde meisje verder de gang door, naar de slaapkamers. 'again.' zegt Liam.
Reageer (3)
leuk dat je mij en mijn vriend, harry, ook in je verhaal hebt gezet.
1 decennium geledenik drop hier mijn bladwijzer en lees het later af (; XX
oh Bad ass Harry, nicee! xd
1 decennium geledenxx
Oh mr styles' being bad again
1 decennium geleden