€Hoofdstuk29,-
true: je bent een gekke teenager, je haat school, je bent niet echt goed in zelfverzekerd zijn en je bent in love.
nouja, zo ben ik dan. haha (:
<<<<333333333'
nouja, zo ben ik dan. haha (:
<<<<333333333'
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (6)
Narry, ik hou van je.
1 decennium geleden-lol elke keer als ik gitaar speel denk ik aan Niall, en dan denk ik aan narry. AVERYTHING IS NARRY. (en de rode, londense bus op mn poster doed me aan Louis denken; "I love, BIG red BUS)-
hee oké die true is inderdaad behoorlijk true;) alhoewel in love.. Hmm nee momenteel niet, tenminste niet een soort van serieus. Dat klinkt heel vaag, laat maar...
1 decennium geledenAnyways dit hoofdstukje is weer super en ik reageer hier later op dan op je volgende hoofdstuk ik weet het, maar ik had die andere net als deze al gelezen maar wanneer ik nog niet gereageerd heb laat ik het tabblad open staan.. Dus toen zag ik dit tabblad en toen dacht ik oow ik heb nog niet gereageerd en ik vond het wel een reactie waard, dus een reactie:)
die koude voeten trouwens, ik heb ook altijd koude voetenxD dat is echt vervelend!!! (leuke info niet:P)
oké oké ik zal je met rust laten;)
maar dan ga jij straks snel verder?(dus na het volgende hoofdstukje he;)
Ahwww zo cute <3
1 decennium geledenAwh, so sweet (L). Snel verder!
1 decennium geledenVERDER! <33
1 decennium geleden