Foto bij Hp|| Cigarettes and Valentines|| GW 15

‘Waarom wil je niet dat ik om je geef?’ Vroeg George die haar fronsend aan keek. ‘Is het echt zo slecht om je emoties te tonen en tegen iemand te zeggen dat je om hem of haar geeft?’ Vroeg hij aan haar.
‘Ja, ja dat is het. Het enige dat het je oplevert is pijn George.’
Hij keek haar geschrokken aan hoe kon je dat nou zeggen? Was het gevoel dat je om iemand gaf en dat iemand om jou af niet het beste gevoel in de wereld?
‘En Rhine en Rose dan? Waarom mogen zij wel om je geven?’
‘Dat mogen ze ook niet, maar die twee zijn gewoon te koppig.’
‘En je maakt geen ruzie met hen?’
‘Nee, niet op dat gebied in ieder geval.’ Zei Lucca en trok haar benen op. George omhelsde haar en wreef over haar rug.
‘Het is een goed ding dat ik koppig ben.’ Zei hij en drukte een kus op haar wang.
Lucca wilde nog protesteren maar vond de kracht niet nu hij haar wang had gekust.

Rhine had met een grijns toegekeken. Eindelijk kwamen er dingen op gang. Ze keek naar Fred die naar zijn broer had gekeken. Hij zag haar kijken en drukte zijn voorhoofd tegen die van haar.
‘Het is een begin.’ Zei hij en keek weer met Rhine naar de wedstrijd en juichten toen Rose een bal wist te stoppen.
Rhine stond op en liep naar George en Lucca toe. Ze ging naast Lucca zitten en keek George weg.
‘Hey.’ Zeiden ze te gelijk en moesten lachen.
‘Ik.’ Begon Lucca maar de woorden bleven in haar keel hangen. ‘Het..’ Lucca beet op haar lip, waarom was dit zo verdomt moeilijk?
Rhine legde haar hand op Lucca haar schouder. ‘Je hoeft het niet te zeggen. Ik weet dat je spijt hebt.’ Zei ze en glimlachte.
Lucca glimlachte dankbaar terug.
‘Dus, wat denk je van die grap?’ Vroeg ze met een grijns.
‘Als de jongens mee doen, vind ik het best. Ik vind vier keer in een week nablijven echt wel genoeg hoor.’ Zei Lucca met een grijns en keek naar de tweeling.
‘Kom op.’ Rhine trok Lucca mee naar de rest.

‘Dus de grap gaat door?’ Vroeg Fred met een brede grijns aan Lucca die trots knikte. ‘Mooi. Wanneer gaan we het doen?’
‘Gewoon door de weeks een keer. Woensdag ofzo. We moeten het wel ’s nachts doen. Kun je dat?’
‘Natuurlijk, ik blijf de hele nacht wakker als het moet.’
Rhine liet een spottend geluid horen. ‘Ja hoor Fred. Jij en niet slapen?’ Vroeg ze met een grijns.
‘We hebben de volgende dag een blokuur geschiedenis van de Toverkunst.’ Zei Fred alsof dat alles duidelijk maakte.
‘Geen zorgen, ik zorg er wel voor dat je wakker blijft.’ Zei George met een grijns die een vriendschappelijke stomp van Fred ontving.
Allemaal richtten ze hun aandacht weer op de wedstrijd en joelden hun longen uit hun lijf toen Huffelpuf had gewonnen. Ze renden het veld op en Rhine en Lucca omhelsde Rose.
‘Is alles weer goed tussen jullie?’ Vroeg ze hoopvol.
‘Ja, wat dacht je dan?’ Vroeg Lucca en omhelsde Rhine. Wat had Lucca dit gemist zeg.

Reageer (2)

  • Rhine

    Yeah awesome as always :D

    1 decennium geleden
  • Jozan

    super stukje!
    snel verder<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen