Foto bij 8.

Have fun! Het duurt niet lang meer voordat er veeeel meer Taylor in voorkomt. Promise!:)

Rose ging alvast naar de balie, aangezien ze nog wat dingen moest regelen. Mara trok me intussen mee naar de enorme keuken van het hotel. Een jonge kok kwam meteen naar haar toe en gaf haar een knuffel.
“Hi Matthew!” grijnsde Mara. “Ik wil je graag voorstellen aan Jasmin.” En ze trok mij naar zich toe. Matthew schudde mijn hand.
“Matthew, leuk kennis met je te maken Jasmin,” zei hij.
“Insgelijks.”
“Ik heb wat voor je Mara,” zei Matthew en trok haar mee verder de keuken in. Hij overhandigde Mara een koekje in de vorm van een hartje. Hoe schattig?
“Wauw Matthew, dankje,” grijnsde Mara.
“Hee Matt, heb je er een nieuwe bij?” schreeuwde iemand achter ons. Ik keek om en zag een andere jonge kok aankomen met donkerbruin haar dat, nadat hij er met zijn hand doorheen ging, helemaal door de war zat. Het stond hem schattig.
“Hee James! Nou je kent Mara wel en dit is…”
“Jasmin,” maakte ik zijn zin af en stak mijn hand uit. Hij pakte hem aan en keek me glimlachend aan.
“Hi Jasmin, ik ben dus James,” deelde James me mee. Zijn heldere blauwe ogen stak opvallend af bij zijn donkere haar.
“So, go back to your work, you bastard!” grijnst James naar Matthew. Matthew sprong naar James en gaf hem een stomp tegen zijn bovenarm, waarop James hem rustig een tik op zijn verkocht. De jongens begonnen te stoeien en ik grijnste naar Mara.
“Ik denk dat ik ook maar een moet gaan! Lange dag te gaan!” zeg ik tegen Mara. Ze knikt en geeft me een kus op mijn wang.
“See you later babe! Veel succes vandaag.”
De hele dag had ik cocktails staan shaken en gasten bediend. Ik was totaal gesloopt. Het ergste was nog dat ik geen tijd had gehad om na te denken over wat ik in die sms moest zetten. Straks zeg ik weer iets stoms…
Ik voelde me vies, nadat ik uren had gewerkt en wilde dolgraag nog even het zwembad induiken. Gelukkig wist een zwembad voor het personeel. Eerst die sms. Ik plofte op mijn bed met mijn mobiel in mijn hand.
‘Hi Taylor! Hoe was je dag? Ik vond het super gezellig met je in het café!;$ Ik ga zo maar eens een duik nemen in het zwembad. Dat heb ik wel verdiend na zo’n lange dag werken dacht ik zo! Kus Jasmin’.
Was dat wel goed genoeg? Moet ik wel vertellen wat ik ga doen? Ik zucht nog een keer en druk op verzenden. Zo, nu is er niets meer aan te doen. Ik liep naar mijn kaste en pakte mijn bikini eruit.
Vluchtig trok ik hem aan en ging voor de spiegel staan.
“Ik moet nodig een nieuwe bikini kopen,” mompelde ik in mezelf.
“Je mag er wel één van mij lenen,” hoorde ik achter me. Mara stond grijnzend tegen de deurpost aan geleund. Mijn mobiel licht op en begint te trillen op bed. Mara duikt er bovenop en zorgt ervoor dat ik niet meer bij mijn mobiel kan.
“Taylor? O my god Jasmin. Bad girl!” grinnikt Mara.
“Wat staat er in, wat staat er?” vraag ik ongeduldig.
Mara opent het bericht. Haar ogen vliegen over de letters…

Reageer (2)

  • MERTENS14

    snel verder !nu wil ik ht bericht wete :$

    1 decennium geleden
  • lizzystyles

    Nooohhh snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen