Foto bij 14. Jou ware gezicht komt boven water

^ Oeh Tommi is lief!
[ik wil wel reacties van mijn lezers!]

"Ongeduldig begin ik met mijn nagels op de tafel te tikken, pff ik gooi de laptop maar even uit, want ik word er alleen maar ongeduldig van. Morgen is de laatste dag dat ik samen met Tom ben, dan gaat hij aan de slag in de studio’s maar hij heeft me beloofd dat hij me op komt zoeken en dat hij me heel veel zal sms’en! Ik zucht zachtjes en loop naar de bank en ga naast Tom zitten, de film is eindelijk afgelopen ze bekijken nu een over andere documenteren , het ziet er niet erg boeiend uit. ‘Zachtjes leg ik mijn hoofd op zijn schouder, meteen voel ik zijn vingers door mijn haar strelen, ik voel mijn ogen zwaar worden ik val bijna in slaap. “Ik voel een klein kusje in me nek verschijnen, ik moet er even om lachen, deze jongen is zo lief! Hij is echt niks veranderd, het is nog steeds de Tommi van vroeger! Tom vraagt of ik met hem mee naar boven gaat, hij zal vast niet zoveel verplan zijn hoop ik, we lopen samen richting de badkamer, een heerlijke rozengeur vult mijn neus. ‘Een glimlach siert mijn mond, ik open de deur en zie de lichtval van 100e kaarsjes die branden er liggen overal rozenblaadjes ook in het water, ik geef Tom een dikke knuffel en een lief klein kusje. Jij bent echt zo lief!

“We kleden ons uit en kruipen in het heerlijke warme water, ik hou super veel van deze jongen, niemand krijgt ons nog uit elkaar! Ik voel hoe Tom mijn overal kleine kusjes geeft, het kietelt en het bezorgt mijn hier en daar wat kippenvel, ik geef hem een dikke kus en ga een beetje onderuit zakken. Na een uurtje in bad gezeten te hebben, besluit ik eruit te gaan, samen kruipen we uit bad en drogen ons af en kleden ons aan. We besluiten nog niet te gaan slapen maar nog een filmpje met z’n 2e te bekijken, even zonder Bill! Samen kruipen we op het bed en kijken aandachtig naar de film, ik voel mijn ogen steeds zwaarder en zwaarder worden, ik besluit me eigen tegen Tom aan te klemmen en te gaan slapen.”Ik voel hoe Tom een klein kusje op mijn voorhoofd geeft, een klein zuchtje verlaat mijn mond.

“Duf rek ik m’n zelf uit en kijk even rond, ik zie hoe Tom nog licht te slapen, voorzichtig stap ik uit bed en kruip achter zijn laptop, ik start mijn mail op, meteen valt mijn oog op een nieuwe mail.

“Ik ken jou niet. Misschien is het zo ook wel beter.
Het contact met de tweeling is uit elkaar gegroeid door een ruzie, eigenlijk om een heel klein stom dingetje. Maar ik ga je niet zoveel dingen over Tom vertellen, want ik weet meer dan jou. Ik woon niet meer in Duitsland maar in Frankrijk, ik ben daar gaan studeren. Misschien zoek ik in de toekomst nog wel eens contact!
Groetjes Melissa…


“Verbaast kijk ik naar het scherm, ze heeft geen contact meer met hun, en ze doet best wel bot tegen mijn, ik vraag me eigen af waarom!

Reageer (2)

  • RinKagamine

    verder!

    1 decennium geleden
  • Raveness

    snel verder gaan in ieder geval hoor..

    (K)(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen