Day one (after the movie)
Het bleef raar om Twilight films te kijken, de manier waarop Stephanie Meyer over vampiers dacht… Het kwam heel erg dicht in de buurt van de werkelijkheid, maar het heeft me ook geholpen ik wist niets over het drinken van dierenbloed. Ik haatte het altijd om op jacht te gaan, ik wilde mensen geen pijn doen… ik voelde me een monster! Vind je het gek dat ze me raar vonden? Ik had altijd al een zwak voor lezen, en ik had toch niet veel nuttigs te doen ’s nachts dus zo ontdekte ik de Twilight reeks. Toen ik het voor het eerst las lachte ik maar om die theorieën, maar de verleiding om geen mensenbloed meer te drinken was groot… Ik had nooit gedacht dat het zou werken! Maar sinds toen ben ik verslaafd geraakt aan de boeken en de films.
Ik keek rond in mijn kamer, soms wou ik dat ik een gezin had, maar ik was alleen. Elke keer weer in elke nieuwe stad, mensen keken me altijd raar aan als ik ze vertelde dat ik alleen woonde. Maar ik trok me er niets meer van aan, gelukkig had ik Sarah nog. Sarah zag het leven altijd vrolijk in, ze trekt zich niets aan van wat anderen tegen haar zeggen en ze heeft zo veel zelfvertrouwen. Ik wou dat ik ook zo was, dat ik ook wat vrolijker kon zijn. Ik hoopte dat ik nu een tijdje in Forks kon blijven wonen, ik haatte het zo om te moeten verhuizen elke keer! Forks was niet een ideale plek maar er is wel meer dan genoeg jacht mogelijkheid. Soms vraag ik me wel eens af hoe het zou zijn als de vampiers en weerwolven hier egt zouden wonen, ik kreeg een idee, snel pakte ik mijn telefoon en toetste Sarah’s nummer in. ‘Hoi met Sarah,’ ‘Hey Saar met Lisanne’ ‘Oow heey San wat is er?’ ‘Zullen we morgen La Push verkennen?’ ‘Uhm… ja is goed hoor’ ‘Oke gezellig! Ik kom je morgen om 10 uur ophalen’ ‘Oke is goed!’ ‘Doegh Saar tot morgen!’ ‘doei!! Tot mor…’ ik had al opgehangen voordat Sarah was uitgesproken. Morgen gaan we naar La push! Ik had er zowaar zin in!
en?? wat vinden jullie er van????
kudo? reactie??
xx chocolat
Reageer (3)
tnx!!
1 decennium geledenamai te gek begin snel verder
1 decennium geledenEcht leuk tess !!
1 decennium geledenMaar je moet egt in echt veranderen
Dan is het perfect
Xx
Snel verder