Foto bij Deel 006

'Z'n lieve foto van Tom!'

‘Dinsdag 10 September’

"Nog steeds staan mijn gedachten bij Tom, het is z’n lieve knul! Ik hoop stiekem dat hij er achter komt dat ik hem leuk vind, maar aan de andere kant hoop ik het weer niet! ‘Wat moet hij wel niet van mijn denken, straks vind hij mijn maar suf en dom, want al die verhalen die rond op school gaan over mijn en Jayden, daar word je niet goed van! “Eigenlijk moet ik Lisa de waarheid gaan vertellen, maar ik ben best bang om mijn mening te uiten, ik durf niet veel! Jayden daarin tegen die heeft haar grote mond wel bij haar, allebei zijn wij heel verschillend, maar toch hele goede vriendinnen!

‘Ik voel iemand op mijn schouder kloppen en schiet uit mijn gedachten, huh?! Ik zie Tom kijken, je zat met je gedachten heel ergens anders? Ik knik voorzichtig, hopelijk komt hij er niet achter waar ik aan dacht! Hij blijft mijn aankijken, wow, die mooie bruine ogen! Is er wat mis vraagt hij nieuwsgierig, ik zucht zachtjes. ‘Zal ik het hem vertellen wat er mis is? Ik ga hem niet aan ze neus hangen dat ik hopeloos verliefd ben! Nou uhmm het zit zo, je hebt Lisa op school die verzint allerlei dingen over mijn en Jayden wat helemaal niet waar is, maar ik durf mijn mond niet open te trekken ik ben bang voor reacties en kruip al gauw in een hoekje, maar Jayden kan goed haar mening uiten, maar laat het niet merken.’Tom lijkt aandachtig te luisteren, ik weet hoe Lisa is, ze praat over iedereen, ze heeft ook een mening over me broertje Bill maar ik heb haar een keer goed de waarheid gezegd en sindsdien laat ze Bill en mijn met rust en groet ze altijd! Ik knik, maar hoe kan ik mijn mening gaan uiten als ik dat al helemaal niet durf? Tom lijkt diep na te denken, ik kan je helpen! ‘Verbaast kijk ik hem aan, hoe wil je dat gaan doen dan? Ik heb mijn broertje ook op weg geholpen hij was erg onzeker en durfde zijn mening niet te uiten, en nu is het een stoere gast hij durft alles! Ik vraag hem verbaast hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen, we hebben samen een training gevolgd en oefende ook samen thuis op elkaar, ik was de pestkop en hij was het slachtoffer. Ik knik, ik wil het gaan proberen, ik moet de waarheid gaan vertellen tegen Lisa, wat ik van haar denk!

“Ik zoek een boek op over pesten, hoe je dat het beste kan aan gaan pakken, samen met Tom blader ik door het boek, we komen op bladzijde 230 aan, er staan enorm veel tips. Maar nu heb ik een probleem, op wie moet ik het uit gaan proberen?! Tom zet meteen een glimlach aan, zie mijn maar even voor Lisa aan, even schiet ik in de lach en probeer het. Tom knikt, je doet het erg goed, zo moet je het tegen Lisa ook gaan vertellen als je terug op school komt! Ik knik trots en geef me eigen een schouderklopje, uit het niets geef ik Tom een knuffel en een kus op zijn wang, Oh my god waar kwam dit nou opeens vandaan denk ik bij me eigen! ‘Ik zie Tom een enorme glimlach op zijn gezicht zetten!

Reageer (2)

  • BMTHxBVB

    oehh! verder <'33

    1 decennium geleden
  • XhumAnLIENx

    Jaja, als Tom grijnst, zit er wat aan te komen!!:Y):Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen