Foto bij 9.

Justin Drew Bieber

“Jeetje, hoeveel mensen ken jij wel niet.” Zucht Louise. Lachend haal ik mijn schouders op. Ik kijk toe hoe Louise het laatste adres op schrijft. Schrijft. Ja schrijft blijkbaar hebben ze hier nog nooit van een computer gehoord. Pfff..
Louise kijkt zielig naar haar handen die helemaal rood zijn van het schrijven. “Doen je handjes pijn?” Vraag ik alsof ze een kind is. “Justin, ik ben geen kind meer hoor.” Lacht ze. “Ik wed zelf dat ik ouder dan je ben.” Zegt ze er trots achteraan. “Oh ja, hoe oud ben je dan?” “23” “Ik ook. Wanneer ben je 23 geworden?” “21 April.” Ik glimlach breed uit. “Ha! Ik ben ouder dan je.” Roep ik trots. Ze tovert een prachtige glimlach.
Zo’n schattige glimlach die de kuiltjes in haar wangen zichtbaar maakt. Ik bestudeer haar hele gezicht. Ik kijk weg. Kom op Justin je bent verloofd. Net op dat moment begint mijn mobiel in mijn zak te trillen. Snel en onhandig haal ik mijn mobiel uit mijn zak. Selena lees ik van het scherm af. “Hey, babe.” Hoor ik haar stem zeggen. “Hey.” Zeg ik terug. “Hoe gaat het daar?” vraagt Sel. “Wel goed. Weetje al welk kaartje we gaan gebruiken voor de uitnodigingen.” We hadden foto’s gemaakt van een aantal kaartjes. Selena hoeft nu alleen nog maar te kiezen welke ze het leukst vind. Zo kan Selena toch nog een beetje mee beslissen. Selena maakt een nadenkend geluidje. “De paarse” Besluit ze dan. “Ik wist het.” Zeg ik enthousiast. Ik hoor Sel zachtjes grinniken. “Ik moet gaan. Spreek ik je vanavond nog?” Zegt Selena. “Oh oké. Tot vanavond dan. Ik hou van je” “ik hou meer van jou.” “Je weet dat dat niet kan He?” Selena giechelt vrolijk. “Dag Justin.” Ze spreekt het voorzichtig uit alsof ze me nooit meer gaat zien of spreken.
Ik hang op als ik de pieptoon in mijn oor hoor.

Lachend lopen we de drukkerij weer uit. “Justin je bent echt gek.” Roept Louise. “Weet ik” zeg ik als ik uitgelachen ben. “Waar gaan we nu heen?” “De bakkerij” Glimlacht Louise.


Hellooo,
Op school heb ik echt zo een iritand kind. Ze lijkt op Shrek en ze haat Justin Bieber.
Ik kwam gewoon blij op school en we hadden computerles ding. Niet dat we daar wat doen maar, die meester maakt het niet zoveel uit. Anyway, ik kwam dus de klas binnen en toen MOEST ik bij haar zitten. Ieelg.. en toen kwam ze echt zo van. "Geen Justin bieber. Ik heb geen zin om hem te horen." Dus ik keek haar aan van. Wat denk je wel dat je bent. "En ook geen big time rush."
kwam ze nog meer. En ik luister niet een btr... -_-
En toen gingen we maar 1D luisteren maar dat vond Shrek ook niet goed genoeg.. Ze wilden gewoon dat we het gingen weg halen. Ik haat haar gewoon met een passie!
Ze denkt dat ze over andere mensen kan gaan beslissen.. (N)

Heel er bedankt voor het luisteren/lezen van mijn gezeik! Haha.
Xo

Reageer (5)

  • WeLoveNiall

    Dat kind heeft dan egt geenn smaak

    1 decennium geleden
  • Herondales

    Dit hieronder (:
    Oké doei ik moet gaan weet je wel.

    1 decennium geleden
  • Elevator

    omg zeg ff tege shrek dat ze der muil moet houden echt wat een klote kut wijf

    1 decennium geleden
  • xswagstars

    Snel verder!(flower)

    1 decennium geleden
  • Herondales

    HAHAHAHAHAHA ZE LIJKT NIET EENS OP SHREK.
    Oké hoi.
    Je moet snel verder weet je wel.
    Dat vind Liam ook, ook al kan hij geen nederlands.
    IDC!
    Okéeee, levenloos n_n
    DOEI.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen