Foto bij Hoofdstuk 7

Yaaaaay, de meeste van jullie hebben het goed geraden ^-^

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • Histoire

    Ze is dus zwanger??? =D
    Geniaal is dat (nerd)
    Maar dit is hier wel zielig voor Severus, hij moest eens weten dat Sarah Louisa was... (=
    Dan zou hij helemaal gelukkig worden ;D
    Snel verder

    1 decennium geleden
  • singaxx

    Okeey je houd dus van lange reacties dan probeer ik de mijne zo lang mogelijk te maken. En hou je ook van zulke verhalen die we eigenlijk elkaar vertellen? Zo niet dan heb je dit keer nog pech want ik heb nog een verhaal te vertellen. Ik was namelijk met mijn ouders en mijn broer in Egypte. Daar hadden we piramides bezocht en ook museums. En dan zagen we zo'n man met zo'n fluit. En die begon toen te spelen op die fluit zag je zo'n cobra uit zijn mand komen enzo, aan de enekant vond ik het zielig. Want die slang werd dus getraind en gevangen gehouden, en vast niet goed verzorgt. Maar aan de andere kant was het wel erg mooi. Mijn moeder durfde natuurlijk niet erg dichtbij te komen. Dat was wel grappig. Mijn vader stond toen bij haar en ik en mijn broer zaten er met open mond naar te kijken. Zelf vond ik de muziek niet zo mooi maar die slang was erg mooi. Het was echt een dag om met een glimlach aan terug te denken. Ook de piramides waren erg mooi. Ze zijn eigenlijk belachelijk groot. En heel erg mooi versierd. En dan moet je bedenken dat ze vroegern geen machines hadden die wij nu hebben. Het lijkt dan gewoon zo onvoorstelbaar dat ze dat hebben gemaakt. Ja.... Verder was het ook grappig dat mijn vader van de kameel af viel hahhaha. Ik en nijn broer ging dat kameel rijden erg goed af. Maar mijm moeder en mijn vader niet echt. Mijn moeder kon er wel op blijven zitten maar ze zal er nooit een jkilometer op willen rijden. Het was erg mooi in Egypte het was ook erg leuk op te buik dansen hahahah. Nou ja.... Ik vond het daar erg mooi. Maar er was wel iets beangstigend. Want toen we een paar dagen van vakantie terug waren. Keek mijn moeder het nieuws. Ze riep ons allemaal opeens. We komen er aan. En toen keken we met z'n allen het nieuws. Bleek er twee mensen die op vakantie geweest waren. In de auto op de terug weg. (Iik weet niet in welk land ze waren.) Bleek het dat ze een melifter hadden want die man zat te rijden. En die vrouw zat wat te lezen. En opeens komt er een cobra uit de voor klep van de auto. Het zat toen voor het raam. Die vrouw zei 'er zit een cobra voor de raam.' En toen kwam het pas binnen en schreeuwde ze 'ER ZIT EEN COBRA VOOR HET RAAM!' Die man en die vrouw in paniek. Ze zette hun auto aan de kant. En belde iets. Die mensen hebben uiteindelijk die cobra weg gehaald. Dus er was niets ergs gebeurt maar daar schrik je wel van. Mijn moeder wou meteen haar hele auto doorzoeken. Maar toen bedacht zer dat ze daar veel te laf voor was dus deed mijn vader het maar. Mijn moeder erg opgelucht toen er niets in bleek te zitten. Ik en mijn broer vonden het wek een beetje boel overdreven. Maar ach zo is onze moeder hahahhaha.... Zo hopelijk is die lang genoeg :) snel verder I love this story. Xxxx je trouwe abo Singa (die altijd wel iets te vertellen heeft:) hahahha)

    1 decennium geleden
  • katl1

    moet vreemd zijn, met je eigen vader spreken terwijl hij geen idee heeft dat jij het bent...
    Snel verder!!!

    1 decennium geleden
  • Artemis379

    awesome!!!snel verder!!!(lol)(lol)(Y)(Y)

    1 decennium geleden
  • FiliaDeorum

    Lol. Als het maar niet een meisje word met vettig haar en een haakneus.


    Ooooh gadver. Ik ben me nu aan het bedenken wat Snape en Gabriella hebben gedaan om kinderen te krijgen x(
    Snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen