Telling it to your parent sucks - 26
Eindelijk mijn 2e kind eruit geperst lol
Deze story is heel anders geworden dan dat orgineel het plan was...but you know what..i like it (like that sorry liedjes moment ) Ik heb mezelf alleen wel in een lastig paket gewerkt doordat ik ze liet vechten..nou ja gedanen zaken nemen geen keer toch?
(Vroedvrouw: Mevrouw..er komt er nog een!
Ik: Ow GOD NEEEEEE!!!)
Deze story is heel anders geworden dan dat orgineel het plan was...but you know what..i like it (like that sorry liedjes moment ) Ik heb mezelf alleen wel in een lastig paket gewerkt doordat ik ze liet vechten..nou ja gedanen zaken nemen geen keer toch?
(Vroedvrouw: Mevrouw..er komt er nog een!
Ik: Ow GOD NEEEEEE!!!)
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (3)
awwhhh ik stress een beetje dus heel veel boeiends staat er niet in deze reactie maar ga please snel verder want ik, ben echt ernstig verslaafd!!!<3333
1 decennium geledenHi there, ik kan niet wachten op je volgende kindje.
1 decennium geledenJe bent de Moeder Der Verhalen aan het worden, als je zo doorgaat :'D.
hallo daar lief knolraappuddinkje van me!
1 decennium geledenecht een geweldig verhaal ik neem een abo!!!!!!!!!!!!!!!!!!
please ga snel verderrrrrrrr
tot morgen trouwens