Foto bij 02.

Daar gingen we dan, niets vermoedend naar de balie om in te checken.
'euuh.. can we check in please?'
'yes, name?'
'Marie Van Opdorp and Frauke Vangerven'
'I'm sorry but you're not in my computer'
'what?! are you kidding me? No that's not possible we won a Meet&Greet with One Direction and they would pay our room.'
'ooh yes now I know again, wait a minute'
na enkele minuten wachten kwam de vrouw terug met een sleutel in haar hand.
'here you go, you have the presedential suite'
met open mond staarde we de vrouw aan.
maar dat was nog niets.
toen we onze kamer binnenkwamen was de verbazing nog groter.
Frauke zei na 5 minuten rondstaren 'WOW dit is groter dan mijn huis!'
'nu niet overdrijven he Frauke'
'Marie komaan heb je de badkamer al gezien?.. en het toilet.. die is groter dan mijn kamer.'
meteen spurrte ik naar de badkamer die inderdaad gigantisch was!
en er was zelfs een jacussi!!
Frauke had ook gelijk over het toilet, die was inderdaad groter dan haar kamer.
dat was nog niet alles, toen ik mijn kleren alvast in de kast wou hangen merkte ik dat het een dressing was! 'Frauke kom snel kijken!' ze liep met een sprintje naar mij toe en haar mond viel open.
we liepen de dressing in en keken rond hoe groot het was.
kastjes voor juwelen, schoenenrekken,schappen, kleerhangers,... het was er allemaal.
na een tijdje bekomen besloten we om londen te gaan verkennen.
Eens we door de winkelstraten liepen dacht ik er ineens aan dat we nog altijd geen outfit hadden voor de Meet&Greet van overmorgen.
'seg Frauke zouden we niet beter voor een outfit gaan shoppen?'
'ja goed idee, zullen we deze winkel binnengaan?'
ik had nog niet geantwoord of ze trok me de winkel al mee binnen.
toen we terug buiten kwamen had ik een blauwe skinny jeans gekocht met een los zwart-wit streepjes t-shirt, een zwarte blazer en donkerbruine enkelbotjes.
Frauke had haar outfit ook gevonden, ze had een zwarte skinny jeans gekocht met een strak felblauw topje waarop stond ' I'm you're must have' , een schattig zwart vestje en blauwe sneakers.
we hadden alles.. op één detail na..... accesoires.
we wandelden naar een klein winkeltje op het einde van de straat en kochten daar onze kettingen, oorbellen, ringen en armbanden.
toen we terug aan het hotel kwamen kropen we met een moe maar fijn gevoel in bed.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen