7
Ik zit er ook over te denken zo'n soort verhaal voor Zayn/Liam te beginnen.
Wat denken jullie ?
Reactie's laten schrijver schrijven (; !
Als ik zeker weet dat niemand ons heeft gezien, moet ik blozen. Niall lacht. 'you're cute when you blush.'
Ik rol met mijn ogen. 'So tell me, how famous is One Direction in the Netherlands ?'
'to be honest, I think that loads of girls know you and are crazy about you. But I think that almost no boys know you guys in Holland.'
Hij knikt, 'and you?'
'I didn't know you very well, just hearing girls talk about you guys. And I saw the cover from you album.'
Hij lacht. 'you liked it ?'
'yeaah'
'So, to be clear.' zegt hij serieus 'Are you gay, bi or just a niall-lover ?'
Ik lach, 'bi and a Niall lover, you ?'
'I'm Bi and a Chris lover.' Als hij mijn naam noemt stijgen er kleine geluksbubbeltjes is mijn maag.
'And does somebody knows?'
'Only Liam, and he's okay with it. But my parents don't.'
Ik knik. Ik vond mijn ouders ook het moeilijkst. 'I understand.
'I guess I do not know you long enough to give you advice.' zeg ik.
Er rollen tranen uit zijn ogen. 'Hey, you don't have to cry.'
'just shut up.' zegt hij. Ik kijk naar de grond. Hij lijkt erg in de war.Ik besluit hem blij te maken. Ik sta op, en ga op zijn schoot zitten. Met mijn benen over de leuning van de grote loungestoel. Niall glimlacht geamuseerd, maar hij heeft nog steeds rode ogen. 'hey' fluister ik in zijn oor. 'I don't know you very well. But I know you like nand...'
Op dat moment zie ik een jongen met bruine haar door de draaideur lopen. Ik ga snel weer op mijn plek zitten. Niall kijkt verbaast.
'dry your tears' zeg ik. 'they're coming.'
Niall kijkt om. 3 jongen lopen binnen. Niall zwaait. Als ik het goed heb zijn het Liam, Louis en Zayn. Ik weet trouwens dat ik gelijk heb. Ik heb ze allemaal al gezocht op twitter. Louis ziet ons als eerste. Zijn ogen schieten van Niall naar mij. Hij port Liam en wijst naar ons. Ze lopen naar ons toe. Ik voel geen spanning, Niall is er.
Niall begroet ze. En stelt me dan voor. 'So this is Chris. I told ya guys about him.'
Louis en Zayn begroeten me omstebeurt met een vriendelijke 'nice to meet you.'
Liam geeft me een ferme handdruk en kijkt me recht in de ogen aan. 'It's good to meet you Chris.' Zijn blik is veelbetekenend, hij weet ervan.
Reageer (2)
haha, "Zijn blik is veelbetekenend, hij weet ervan." Ik weet niet waarom, maar ik moet telkens lachen als ik die zin lees ;$
1 decennium geledenJe verhaal is echt super!
xx
I'm also a Niall-lover
1 decennium geledenweer een tof stukje