hope you like it!

Vandaag was de dag.
Ik samen met mijn beste vriendin frauke zouden met de trein naar Londen gaan voor een Meet & Greet met One direction.
Ze waren onze idolen, voorbeelden, helden, hotties, en zo kon ik nog lang verder gaan.
Ik had me net klaar gemaakt om te vertrekken naar Frauke toen er aan de deur gebeld werd.
Het was mijn vriendin Dagmar.
ik deed de deur open en zei meteen 'Hallo, ik was net klaar om te vertrekken'
'ja dacht ik al maar ik wilde je gewoon veel succes wensen'
ik grinnikte even 'waarom succes? ik ga eindelijk One Direction ontmoeten'
'ja weet ik wel maar je moet zorgen dat je geen hartaanval krijgt als je voor hen staat hé'
Het werd even stil maar kort daarna schoten we allebei in de lach.
Ze kwam naar me toe en gaf me een dikke knuffel.
'Ik ga je missen, tot over 2 weken'
'daag'
ze ging weer naar de auto waar haar vader stond te wachten.
Ik zei mama gedag en vertrok naar de bushalte.
eenmaal op de bus nam ik mijn i-pod uit mijn koffer en een Joepie.
In de joepie stond dat Harry de 'hottiewedstrijd' had gewonnen.
ooh wat was ik trots op hem!
toen ik eindelijk in Limburg aankwam rolde ik met mijn koffertje naar Frauke's huis.
Nog voor ik kon aanbellen ging de deur met een ruk open en stormde een gillende Frauke in mijn armen. Haar moeder volgde haar met haar koffer.
Ik keek naar de koffer en zei 'hoe zit dat? ga je een maand naar londen?'
'nee hoor er zitten veel magazines in voor op het hotel'
'ooh super! ik ben zo zenuwachtig!'
'ja ik ook'
'aaah'
'aaah'
de moeder van frauke kwam tussen ons gegil in.
'zullen we dan maar vertrekken? Hebben jullie je treinticket?'
'jep' zeiden we in koor.
toen de mama van Frauke ons had afgezet aan het treinstation mistte we onze trein bijna.
Nog net op tijd sprongen we in de trein.
we namen plaats en begonnen over onze outfit voor de dag van de Meet&Greet.
na 2 uur in de trein kwamen we aan in londen.
eens bij ons hotel genaamd 'Hilton' stond er ons al meteen een grote verassing te wachten.

Reageer (1)

  • fuckjou

    verder...(nerd)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen