Foto bij just something <3

'yessssss eindelijk we kunnen vertrekken ' kuchte liam toen hij zijn koffer in de auto stak .'nee nog ni echt harry is zijn koffer zelfs nog aan het pakkenje kent hem toch ' zei louis toen hij ook buiten kwam met zijn koffer. iedereen stond al bij de auto te wachten en na 20 minuten kwam harry dan toch naar buiten met zijn koffer .'harry zo lang voor een koffer te maken en je loopt de helft van de tijd toch naakt dus waarom zoveel?' vroeg zayn die lachend in de auto ging zitten .'okaay nu nog de meisjes ophalen en we kunnen vertrekken naar L.A ' riep harry over heel de auto . toen ze dan eindelijk wel te laat bj de meisjes aankwamen stonden ze er allemaal al te wachten op hen .net toen louis uitstapte riep ilse heel luid 'het was harry ni ?' 'ja natuurlijk ilse steek het op mij ik moest gewoon zeker zijn dat alles in mijn koffer stak wat als ik in L.A aankom en ik heb geen onderbroek bij wat dan ' lachte harry vanuit de auto .'ik zou het niet erg vinden' riep kay en iedereen lag plat van het lachen 'jaja lach maar met mij maar pas maar op ' .toen ze dan eindelijk allemaal met een koffer in het vliegveld aankwamen moesten ze lopen want anders was het vlietuig zonder hen weg .

Reageer (3)

  • Rated

    zalig ! (:

    1 decennium geleden
  • CSIMPSON

    dankje :) x

    1 decennium geleden
  • PancakeHERO

    Haha , hij in nu al geweldig ! :D <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen