Woede begint op te borrelen..

Ik stoot mijn knie in zijn kruis en met een pijnlijke kreun springt hij naar achteren. 'Raiton..Jibashi!!' Roep ik als ik de handbewegingen heb gemaakt. Maar voor ik het op hem kan afsturen springt een Sensei ertussen en stopt op een onmogelijke manier mijn aanval en blijkbaar ook die van de jongen. Ik kijk dan naar de Sensei en schrik lichtjes. 'J-jij!' Breng ik verbaasd uit terwijl ik wijs. Hij kijkt me streng aan maar achter dat 'masker' zie ik hem glimlachen. 'Hidan, Kimimaro, houd Suigetsu nou eens tegen.Hidan, ik weet dat je hier niet wilt zijn, maar zo kun je nooit terug komen bij je vrienden..' 'Hai,..Sensei.' Zegt de jongen met het witte achterover gekamde haar. Die heet dus blijkbaar Hidan. Dan is de andere witharige met rood onder zijn ogen Kimimaro. En de hufter Suigetsu. 'Junya,volg mij.' Zegt de Sensei tegen mij en loopt voorbij de jongens. Ik kijk naar Kimimaro die Suigetsu op zijn plaats zet en dan naar Hidan.. Hij was volgens mij wel oké, en vraag me af wat er mis is. Ik snapte de zin van Sensei niet..misschien vragen?

Reageer (2)

  • Hyonyeo

    HIDAN <33333333333333333333333

    1 decennium geleden
  • Nillinxia

    Het is echt super leuk hoor stom dat niemand reacties plaatst!!

    Xxxx XD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen