I don't wanna go
8 uur 's ochtends. Mijn spullen staan al ingepakt bij de deur. Eigenlijk heb ik helemaal geen zin om terug te gaan, maar ik heb al 4 dagen school gemist. Niall pakt mijn tas en ik geef iedereen een knuffel. Dan gaan Niall en ik met de metro naar het vliegveld. Daar geef ik hem een knuffel. 'Veel plezier vrijdag, en zorg goed voor jezelf!' Niall geeft me een kus. 'Jij ook, ik mis je nu al...' Ik geef hem nog een knuffel en loop het vliegtuig in. De reis gaat snel voorbij, en als we geland zijn zie ik mijn moeder, vader en broertje. Ik geef ze een dikke knuffel en mijn vader bromt: 'Ik wil alles horen.' In de auto vertel ik alles, behalve dat ik dronken ben geweest. Ik heb twee weken huisarrest en ik moet beloven dat ik het nooit meer doe. Dat doe ik en eenmaal thuis fiets ik naar school. Ik wil Jenna en Madison echt even zien. Gelukkig is alles al geregeld met de directeur en zodra ik de klas binnenloop rent iedereen op me af. Iedereen wil weten wat er gebeurd is. Gelukkig hebben we mentorles en mag ik het hele verhaal vertellen. Maar ik laathet 'dronken'-gedeelte weer weg. Jenna en Madison zijn erg onder de indruk, en Jenna vertelt eerlijk dat ze Liam heeft gebeld. 'Ik vind hem echt heel aardig, ook al heb ik hem maar 3 keer gezien.' zegt ze blozend. Ik lach. 'Oeh, er is iemand in loooove.' zeg ik plagend. 'Trouwens, ik mag sowieso naar de finale als One Direction door is. Ik kan vast wel iemand meenemen. Dan neem ik jou en Noëlle mee, volgens mij heeft ze een crush op Zayn.' Jenna knikt en samen lopen we de school uit. Ik vertel haar dat ik 2 weken huiarrest heb. 'Geen Starbucks de komende weken dus?' Ik schud mijn hoofd. 'En ze zijn erachter gekomen dat ik best veel gebeld heb in Engeland en Ierland, dus mijn mobiel is ook afgepakt.' zeg ik balend. Ik fiets naar huis en val uitgeput op de bank in slaap. Ik heb niet zo veel geslapen de laatste tijd dus ik maak dat weer even goed. De volgende ochtend word ik pas om half 10 wakker. Shit, ik heb nu al echt eel veel school gemist, maar gelukkig hebben mijn ouders me laten slapen. Ik kleed me aan, doe mijn makeup en fiets naar school. De hele dag doe ik zo goed mogelijk mee op school en probeer alles in te halen. Aan het eind van de dag mail ik Niall dat alles goed met me gaat en dat ik hem en de anderen veel succes wens. Ik vraag ook of ik Jenna en Noëlle mee mag nemen naar de X Factor studio. 'S avonds val ik uitgeput in slaap en droom ik van X Factor.
Reageer (1)
Lezen doen? http://www.quizlet.nl/stories/77396/find-a-girl-and-tell-her-shes-the-one/
1 decennium geleden