Hoofdstuk 5
“Met Marion.” “Met Eva.” “Hey Eva, wat is er? Je klinkt zo verbaasd.” “Wil je naar mij komen. Ik wil het niet over de telefoon zeggen.” “Ik kom meteen naar je toe.” Ik leg af. Na een halfuur is Marion er. We gaan in de keuken gaan zitten. “Wat is er nu Eva?” “Wolfs, was hier.” “Echt? Hoe was het met hem?” “Het ging goed met hem. Ik moest jou en Ellis in vertrouwen nemen. Hij vroeg of ik het complot wil ontrafelen en dat ik Fleur uit Barcelona wou halen.” “Ik ga je daarmee helpen Eva.” “Dank je.” Ik wrijf weer over mijn lippen met mijn vingers. “Is er nog iets dat je wilt vertellen?” “Wolfs heeft me gekust.” Ik voel hoe mijn wangen rood worden. “Geef je nou toe dat je hem leuk vindt.” “Ik geef niets toe, heb hem niet eens terug gekust want hij was te snel weg. Ik denk dat ik hem wel leuk vindt. Ik weet het niet Marion.”
“Weet je wanneer je hem terug gaat zien?” “Nee, maar hoop snel. Marion ga je mee naar Ellis. Wil haar ook inlichten en ik wil regelen dat ik morgen naar Barcelona ga.” “Tuurlijk ga ik met je mee.” We praten nog een tijdje. Na een uur vertrekken we naar het bureau. We komen na een halfuurtje aan. We gaan naar Ellis. Ik vertel Ellis alles wat Wolfs tegen me gezegd heeft. “Ik sta achter je Eva.” “Dank je wel Ellis. Mag ik je wat vragen?.” “Tuurlijk.” “Wolfs vroeg me of ik Fleur van Barcelona wil gaan halen. Zou ik morgen vrij mogen krijgen.” “ik geef je een week vrij Eva.” “Ik ga wel al dingen uitzoeken als je niet erg vindt.” “Nee hoor Eva.” Ik wrijf weer eens met mijn vingers over mijn lippen. “Is er nog iets wat je me wilt vertellen. Je weet dat je me alles mag vertellen.” Ik kijk haar twijfelend aan.
Er zijn nog geen reacties.