Foto bij Chapter 7

Samantha POV:
Justin lacht even en ik geef hem een zacht duwtje. 'Zeg Bieber, ga me niet uitlachen.' Ik grinnik zachtjes en al snel geeft hij me een duwtje terug. Ik kijk hem zogenaamd boos aan en daardoor moet iedereen alleen maar harder lachen. 'Zeg, ga jij eens even bij hun staan.' Grijnst Justin en hij geeft me een duwtje richting de jongens. Wat verlegen ga ik bij ze staan. Liam en Harry gaan naast me staan en slaan beide een arm om me heen. De rest gaat ook bij ons staan en Justin maakt foto's met zijn iPhone. Ik glimlach breed. 'Zeg Justin, nu moet jij er ook bij komen!' Zeg ik met een glimlach nadat Justin wel twintig foto's heeft gemaakt. 'En wie maakt dan een foto?' Hij grijnst. Net op dat moment komt er een man binnen. Meteen drukt Justin zijn iPhone in zijn hand. 'Maak een foto.' Commandeerd hij en hij komt lachend bij ons staan. De man maakt wat foto's en geeft dan zijn iPhone terug aan Justin. We bekijken even de foto's. Ze zijn leuk geworden. 'En nu apart.' Grijnst Justin. Ik ga als allereerste met Louis op de foto en dan volgt de rest. 'Het concert gaat zo beginnen, zien we jullie zometeen?' Vraagt Liam en Justin knikt. We lopen met z'n allen de kleedkamer uit en de jongens gaan het podium op. 'Ga je mee?' Zegt Justin en ik knik, ookal heb ik geen idee waar we nu heen gaan. Ik volg hem en we komen in de concertzaal zelf uit. De jongens zijn al op het podium en treden op met 'Gotta be you'. 'Als goed is hebben ze plek voor ons vrij gehouden vooraan.' We lopen de voorste rij in en precies in het midden zijn twee plekken vrij. We gaan zitten en ik schenk een brede glimlach naar Justin. 'Dankje Justin, je bent echt mijn beste vriend.' Ik knuffel hem even en richt me dan net zoals Justin weer op de jongens die aan het optreden zijn. Justin slaat vriendschappelijk zijn arm om me heen en ik glimlach breed. Even leg ik mijn hoofd tegen zijn schouder aan en kijk naar de jongens. Nadat ze een paar nummers hebben gedaan stopt de muziek even. 'En nu even wat anders.' Grijnst Zayn. 'Ja, we willen even iemand hier op het podium vragen!' Zegt Louis nu en dan loopt Liam naar de voorkant van het podium en hurkt neer. Hij steek zijn hand naar me uit. 'Kom.' Glimlacht hij en ik kijk even naar Justin. Hij glimlacht en ik sta op. Justin geeft me een klein duwtje richting het podium en ik pak Liam zijn hand aan. Hij helpt me het podium op en neemt me mee naar het midden van het podium. 'Ja, dit meisje hier..' Zegt Niall en hij wijst naar mij. 'Is vandaag jarig, ze is 16 geworden en daarom gaan wij wat voor haar zingen.' Grijnst hij nu. Ik voel dat ik rood word en kijk even naar Justin die alweer foto's aan het maken is. De muziek van 'Happy Birthday' word gestart en ze beginnen met zingen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen