Foto bij Chapter 6

Samantha POV:
Justin kijkt me met een geheimzinnige blik aan en ik grinnik zachtjes. 'Je weet dat je me alleen maar nieuwsgieriger maakt he?' Hij knikt met een brede grijns en ik schud grinnikend mijn hoofd. Hij pakt mijn hand vast en glimlach. 'Ik heb een verrassing voor je.' Hij begint naar de achterkant van het gebouw te lopen. 'Justin, zeg het nou!' Hij schud lachend zijn hoofd en er staat een man buiten. Hij wenkt ons als hij ons ziet en Justin grijnst breed. We lopen naar de man toe en hij opent een grote deur voor ons. Nu pas zie ik dat we bij het concertgebouw zijn. Justin neemt me mee naar binnen en de man sluit de deur achter ons. Mijn nieuwsgierigheid word alleen maar erger. 'Waarom zijn we in het concertgebouw?' Vraag ik aan Justin en hij lacht. 'Kom je er nu pas achter dat we in het concertgebouw zijn?' Ik knik grinnikend. 'Kom deze kant op.' Zegt de man en we lopen netjes achter hem aan. Inmiddels heeft Justin mijn hand los gelaten. Ik haal een hand door mijn haar en de man doet een deur open. Meteen valt mijn mond open als ik zie wie daar op de bank zitten. Even schud ik mijn hoofd. 'Justin, knijp me. Ik droom.' Hij begint alweer te lachen en knijpt me. Ik schiet opzij. 'Auw.' Zeg ik terwijl ik over mijn arm wríjf. Ik droom dus toch niet dus ik zit toch echt bij One Direction in de kleedkamer. Ze kijken me aan en grinniken. Eén voor één staan ze op en komen ze naar me toe. Ik krijg een brede glimlach op mijn gezicht. Ze geven me allemaal een knuffel. 'Gefeliciteerd met je verjaardag!' Zegt Liam en hij geeft me drie kussen algauw volgt de rest. 'Jeetje, dit had ik nooit verwacht.' Ik kijk naar Justin en hij lachtt even. 'Weet ik.' Zegt hij en ik geef Justin even een dikke knuffel. 'Hoe wist je dat ik fan van hun ben?' Ik kijk hem vragend aan en hij glimlacht. 'Sam, ik heb heus die posters op je kamer weleens gezien hoor.' Ik hoor hoe Harry grinnikt en ik begin te blozen. 'Oeps, ik was vergeten dat ik die er heb hangen.' Ik stop een plukje haar achter mijn oren.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen