Foto bij Chapter 4

Samantha POV:
Hij glimlacht en knuffelt even met me mee. 'No problem.' Zegt hij lief en ik glimlach nog meer. Langzaam sta ik op. 'Ik heb een auto gekregen.' Grijns ik en ik wenkbrauwwiebel. Ik pak zijn arm en neem hem mee naar buiten waar ik hem de auto laat zien. 'Hm.' Mompelt hij en ik zie dat hij zijn best moet doen om niet te gaan grijnzen. 'Mijn Range Rover is mooier.' Ik prik hem in zijn buik. 'Justin, opschepper dat je bent.' Grinnik ik en hij grijnst breed. 'Was een grapje Sam.' Zegt hij met een grijns en ik rol met mijn ogen. 'Hou die grapjes maar voor je.' Lach ik. 'Kom we gaan wat drinken en taart eten.' Ik neem hem mee naar de achtertuin en ga bij mijn ouders aan de tuintafel zitten. Justin doet hetzelfde en gaat naast me zitten. Mijn moeder snijd een stuk taart af voor ons allebei en geef het aan ons. Ik wenkbrauwwiebel en neem een hap. 'Lekker.' Glimlach ik naar mijn moeder als ik mijn mond leeg heb. Het is appeltaart, heeft mijn moeder zelf gebakken. Mijn vader komt de tuin weer in lopen en zet twee glazen cola op tafel. Eén voor mij en één voor Justin. Ik neem een grote slok en eet mijn appeltaart op. Als ik mijn appeltaart al op heb, is Justin nog niet op de helft. Hij praat de hele tijd met mijn moeder over zijn tour en allerlei andere dingen. 'Zeg meneertje Bieber, eet eens door.' Zeg ik zogenaamd streng. Ik drink mijn cola op, als ik mijn glas terug op de tafel zet, heeft Justin nog zijn appeltaart niet op. 'Ik ben even binnen hoor.' Ik sta op en loop naar binnen toe. Even een beetje opfrissen. Ik loop naar boven toe en ga mijn kamer binnen. Ik doe wat parfum en deodorant op.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen